Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så fortvilt for tiden.. Mannen jobber borte og reiser i tillegg mye på kurs. Han er nesten aldri hjemme når jeg har EL. Har bare klaffet at han var hjemme en gang på 1,5 år. Da brukte jeg pergotime og ble gravid på de. Men mistet i uke 7. Skulle ha begynt på ny kur nå, men det er ingen vits for han kommer ikke til og være hjemme denne gangen heller :grine: Noen andre som har det sånn? Det er så fortvilende.. Blir jo tusen ganger vanskligere og få det til da... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner problemet, om ikke like ekstremt. Min mann ukependler normalt sett, og er i tillegg borte i lengre perioder innimellom. Det er sjelden vi har fulltreff, og en del måneder har vi liten sannsynlighet. Vi styrer ganske mye for å få til i alle fall et "gyldig forsøk" hver måned. Noen ganger går det, noen ganger (som denne måneden) ikke.

Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det, Min samboer har en jobb der han plutselig på dagen må reise bort for et par dager, eller mer. Sist EL rakk vi såvidt før han måtte reise.... SÅ jeg krysser bare fingre og tær når jeg har EL at han slipper å reise.... Men det er kjempefrustrerende.... *forståelsesklem* til deg

Skrevet

Takk for svar :) Godt og vite at vi er flere i samme båt. Det er jo en kjedelig situasjon, men dessverre lite vi kan gjøre med det.. Krysser fingrene for at det klaffer snart for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...