Gå til innhold

Dating

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har vært ute med en fyr noen ganger nå... Når vi drikker ender jeg opp med å overnatte hos ham.. ingen sex, men masse kos og veldig hyggelig :)

Så har han vært på besøk hos meg ett par ganger for mat og video osv, men da skjer det ingenting..

Jeg er skikkelig klinesyk nå.. men tørr liksom ikke ta skrittet selv, spesiellt når han ikke tar noe initiativ.

Har hørt gjennom andre at han prater positivt om meg og liker meg veldig godt og jeg er helt fortapt :hjerter:

Hva gjør jeg nå... vil ikke virke pågående for er redd for at han mister interessen... men jeg må ha ham snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det er bare å ta initiativ. Endel gutter "tør ikke" å ta initiativ til f eks sex, men foretrekker å vente til jenta viser tydelig hva hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen

Ta det første skrittet du!

Sannsynligvis går han rundt og har like lyst som deg, ikke alltid gutter er så veldig tøffe heller :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det første skrittet du!

Sannsynligvis går han rundt og har like lyst  som deg, ikke alltid gutter er så veldig tøffe heller  :klem:

Hehe, kan skrive under på den ja.

Noen av oss er ikke like barske hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Han er sjenert, kanskje.

Neste gang dere ser film, kan du legge deg i armkroken hans og kysse litt på halsen hans. Da blir det forhåpentligvis fremgang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sjenert, kanskje.

Neste gang dere ser film, kan du legge deg i armkroken hans og kysse litt på halsen hans. Da blir det forhåpentligvis fremgang.  ;)

Pleier å funke det ja

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang dere ser film, kan du legge deg i armkroken hans og kysse litt på halsen hans. Da blir det forhåpentligvis fremgang.  ;)

God idé. Hvis han av en eller annen obskur grunn skulle spørre hva du driver med, så kan du bare si at du ble litt revet med av filmen...

Kommer selvfølgelig litt ann på hva slags film dere ser på da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
God idé. Hvis han av en eller annen obskur grunn skulle spørre hva du driver med, så kan du bare si at du ble litt revet med av filmen...

Kommer selvfølgelig litt ann på hva slags film dere ser på da...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta initiativet!

Er vel ingen regel som sier at kvinnen ikke kan gjøre det, tror mange menn synes at det er tøft jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...