AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Jeg tenker da på litt sårbare emner eller temaer som man tenker på eller bekymrer seg for. Som man ikke snakker om med alle. Det kan være alt fra stort til smått. Det kan være alt fra spørsmål om relasjoner eller helse for eksempel. Bare tanker eller bekymringer man sitter med generelt. Jeg kjenner selv at det er utrolig godt å ha noen jeg kan snakke med om slike ting. Bare føle at noen er der med meg og ikke nødvendigvis løse det jeg tenker på/bekymrer meg for, men at de kanskje kommer med råd eller bare lytter til det jeg har å si. Hvem er det du går til når det virkelig gjelder? Eller er du kanskje en person som holder ting for deg selv? Anonymkode: 84e39...80d
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Jeg går til mennesker som jeg stoler på vil meg godt. Er jeg så heldig at jeg har flere. Er det skikkelig krise så har jeg en avtale med en barndomsvenninne at vi ringer to ganger, og da må vi svare. Har også hatt et tilfelle der jeg ringte mental helsehjelp kl 04.00 på natta fordi jeg ikke fikk sove. Prata med de en time, så klarte jeg og sovne. Psykisk helse slik at jeg får snakket og sortert samtidig. For min egen del. Fvk er fin om man har barn som trenger oppfølging. Så man har opptil flere muligheter om man vil. Anonymkode: afb52...08e
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Kjæresten min frem til han døde, og etter det har jeg prøvd å snakke med min mor, men det er ikke så lett. Anonymkode: 31618...e52 1
Brunhilde Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli Jeg har en veldig god venn jeg kan snakke med om absolutt alt. 1
Kalikalinka Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli Brunhilde skrev (5 minutter siden): Jeg har en veldig god venn jeg kan snakke med om absolutt alt. Jeg også. Vi er heldige. 1
Brunhilde Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli Kalikalinka skrev (1 minutt siden): Jeg også. Vi er heldige. Det er vi!
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Skrevet 7. juli Jeg har ingen lenger som jeg kan ta den praten med. Min nærmeste venninne har dessverre trukket seg tilbake etter at hun traff mannen i sitt liv. Jeg savner virkelig det vennskapet vi hadde. Et par gode venninner har dødd. Får øst litt av meg for tiden da jeg tar et digitalt kurs hos Raskere psykisk helsehjelp i kommunen med ukentlige møter. Dette er mer rettet mot å leve med kronisk sykdom da, men det hjelper. Anonymkode: de014...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #9 Skrevet 7. juli Min mann, bestevennine, mamma eller søster, avhenger av hvem jeg føler passer best til å snakke om temaet med. Anonymkode: c8c4b...176
SPOCA Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli Mannen min. Ellers har jeg en bestevenninne jeg kan si alt til også.
AnonymBruker Skrevet 8. juli #14 Skrevet 8. juli Mannen min. Samt søstrene mine og mamma. Det er de jeg stoler 100% på. Venner kommer i andre rekke Anonymkode: b861c...e39
AnonymBruker Skrevet 8. juli #15 Skrevet 8. juli Mannen min, søstrene mine eller faren min. Anonymkode: 61378...746
Mardina Skrevet 8. juli #16 Skrevet 8. juli Han som jeg dater(og som forhåpentligvis snart blir kjæresten min). Jeg føler jeg kan snakke med han om alt. Og han lytter og forstår ❤️ Han er virkelig et fint og godt menneske 🥰 Også har jeg en god venninne jeg kan snakke med ❤️ Familien min (i all hovedsak min far) snakker jeg lite om vanskelige ting og ting som jeg sliter med psykisk. Føler ikke at får noe særlig forståelse fra den kanten 🤔 Sånn har det alltid vært 🤔 Men jeg har andre fine folk i livet mitt, som jeg kan støtte meg på ❤️
AnonymBruker Skrevet 8. juli #17 Skrevet 8. juli Jeg har ei venninne som jeg kan snakke med. Om det er noe, kan jeg sende messenger når som helst. Det går begge veier. Jeg er skilt og har lite familie utenom barna. Så det betyr mye for meg. Anonymkode: 8af25...e9f
AnonymBruker Skrevet 8. juli #18 Skrevet 8. juli Min mor, min mann, mine kusiner, tanter eller min bror. Anonymkode: 3ef3f...4a9
Ellah Skrevet 8. juli #19 Skrevet 8. juli (endret) Min samboer og mine foreldre. I tillegg har jeg to venninner jeg kan snakke med alt om. Endret 8. juli av Ellah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå