Gå til innhold

Noen flybabies som er studenter?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en nyfrelst flybaby, men siden jeg lever på 25 kvadrat har jeg ikke alt for mange soner å vaske, og bruker rutinene til flylady mest for å få kontroll på andre ting, som morgenrutiner og slikt. Er det noen av dere som flyr som også er studenter, og har tilpasset programmet? Hvis ikke, skal vi sette igang? :)

(For de som ikke vet hva jeg snakker om: www.flylady.net

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest med sko
Skrevet

Jeg er da student...men har en liten leilighet ...så jeg er vel ikke målgruppen her?

Uansett, det må da være supert å "bare" ha en hybel å holde styr på. Med mindre man har noe vannvittig med boder eller annen lagerplass, så har man litt færre ting (på den andre siden; mindre plass å ha det på). Hvis jeg hadde bodd på hybel, tror jeg at jeg hadde fulgt de vanlige FlyLady-sonene, men bare definert hybelen som både "soverom" og "stue" når de sonene kom. Kjøkkenkrok er selvsagt kjøkken, og bad er bad uansett. Så ville jeg prøvd å hatt sterkt fokus på decluttering, siden for mye rot og stæsj får en hybel til å bli ukoselig pga liten plass.

Lykke til da!

Skrevet
Jeg er en nyfrelst flybaby, men siden jeg lever på 25 kvadrat har jeg ikke alt for mange soner å vaske, og bruker rutinene til flylady mest for å få kontroll på andre ting, som morgenrutiner og slikt. Er det noen av dere som flyr som også er studenter, og har tilpasset programmet? Hvis ikke, skal vi sette igang? :)

(For de som ikke vet hva jeg snakker om: www.flylady.net

Du må gjerne joine utfordringstråden! Der er brukere med ganske forskjellige boformer, men som tilpasser utfordringene til seg selv alikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...