Gjest Gjest_frida_* Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 vurderer å kjøpe en hellig birma. har lest en del om den og ser at den er en fin familiekatt. dessuten er den jo helt nydelig. hadde egentlig lyst på hund, men da satte min mann foten ned... ser jo selv at det kan bli hektisk med tre barn i tillegg, så vi planlegger å utsette et ev hundekjøp 1-2 år slik at barna er litt større. den yngste er 2. noen som har erfaringer med innekatter, og da spes birma? ser jo for meg at den kan få være litt ute, men da under oppsyn. hvordan er det for den å være alene når vi er på jobb? skriv alt dere kommer på av fordeler og bakdeler...
Lilith Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 Jeg vet ikke noe om hellig birma, men jeg ville absolutt vurdert å skaffe to katter dersom de vil være mye alene på dagtid. Så har de selskap i hverandre. Og det er ikke mer arbeid med to enn med en katt.
Abr@xas Skrevet 20. mars 2006 #4 Skrevet 20. mars 2006 (endret) Prøv Bimanett. Endret 20. mars 2006 av Abr@xas
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #5 Skrevet 20. mars 2006 Det er endel tråder her om innekatter. Jeg tror jeg ville vurdert å ha to for at den ikke skal bli understimulert. Når det gjelder å ha den ute under oppsyn er det vanskelig å gi noe fasitsvar - etter min mening kommer det an på hvordan man bor, hvordan uteområdene er osv. En del katter kan jo også få veldig smaken på å være ute når de først har prøvd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå