AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Som tittelen sier, er det vanskelig å farge sine egne vipper, og også få et godt resultat? Er det noen som har tips om god farge i så fall? Og tips til fargingen i seg selv Anonymkode: 3902a...7f5
Gjest Alaenera Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Vanskelig er det ikke, nei. Jeg synes ofte det er til stor hjelp å søke etter tutorials enten på Youtube eller TikTok, men selv uten det, så står det forklart på pakningen hvordan du skal gjøre det. Ville styrt unna farge fra Normal, kjøp heller hos butikker som har ordentlige produkter.
Perelandra Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Jeg har prøvd mange ganger, men har dessverre foreløpig gitt opp. Å farge bryna selv går helt fint, og det gjør jeg jevnlig, men å farge vippene selv synes jeg er vanskelig. Til farge anbefalinger jeg Refectocil. Den finnes i et godt utvalg av flere farger, og brukes av frisører og salonger. 1
Sigrid<3 Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Jeg synes ikke det er vanskelig, jeg bruker depend sitt sett, og det følger med en god fremgangsmåte, det tar heller ikke lang tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå