AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Har typiske tegn på artrose i hender, knær og føtter, men kun påvist med røntgen i hender og knær. Som oftest er smertene merkbare i noen få ledd om gangen - kanskje ett eller to fingerledd/tær og knær ved for stor belastning. Det plager meg ikke i veldig stor grad, og jeg klarer å opprettholde trening 2-3 ganger i uka. Siste uka har det plutselig braket løs med smerter i alle ledd samtidig, og det er nesten umulig å opprettholde særlig aktivitet. Jeg har opplevd dette en gang tidligere, da begge hender over natten ble veldig smertefulle. Har andre samme erfaring med artrose? Bør sikkert ta en ny tur til lege, men vet veldig godt at trening er beste medisin mot smertene. Men når det blir som dette, og det varer i mange dager, blir jeg nesten gal av det. Hva gjør andre når «alt» er vondt? Anonymkode: 138ea...173 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Har noe endret seg i det siste? Spiser du noe annet, har du hatt mye stress, har du blitt utsatt for miljøgifter? Anonymkode: ce8c1...955
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli På meg er det væromslag. Temperatur forskjeller. Unngår jeg hard fysisk belastning,så er det lindrende. Ikke godt med 'grus' i leddene. Anonymkode: c88ff...291 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå