Gå til innhold

Overgangsalder eller gravid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen min tuller fælt med meg for tiden. Jeg er 47 år og har de siste ukene hatt enormt ømme bryster. Så fikk jeg underlivssopp som jeg ikke har hatt på 20 år. Har hele den siste uken vært kvalm det meste av tiden og i går begynte bekkenet å tulle igjen, noe det ikke har gjort siden jeg var gravid sist.

Er dette overgangsplager? Kan alle disse «vondtene» henge sammen på noe vis, eller bør jeg ta en test. Uregelmessig mens, noe jeg har hatt alltid

Anonymkode: 74282...5b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i forstadiet til overgangsalderen og sliter med hetetokter, tretthet og at jeg glemmer ting. Har ikke hatt noen av de symptomene du beskriver. Da jeg var gravid hadde jeg ømme bryster. Ville absolutt tatt en graviditetstest om jeg var deg.

Anonymkode: e1652...247

AnonymBruker
Skrevet

Ta en test. Jeg oppdaget mitt siste svangerskap ved st jeg hadde fått bekkenløsning.

Anonymkode: c3245...fc8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kroppen min tuller fælt med meg for tiden. Jeg er 47 år og har de siste ukene hatt enormt ømme bryster. Så fikk jeg underlivssopp som jeg ikke har hatt på 20 år. Har hele den siste uken vært kvalm det meste av tiden og i går begynte bekkenet å tulle igjen, noe det ikke har gjort siden jeg var gravid sist.

Er dette overgangsplager? Kan alle disse «vondtene» henge sammen på noe vis, eller bør jeg ta en test. Uregelmessig mens, noe jeg har hatt alltid

Anonymkode: 74282...5b5

Kjøp en test så utelukker du den muligheten eller får bekreftet muligheten for årsaken. 
Så tar du ting videre derfra. 

Anonymkode: 0224f...4a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...