AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Hjelp, min kjære trofaste Polar Vantage M takker for seg, etter 6 år. Jeg var i grunn fornøyd med klokka, men må nå gå til innkjøp av ny. Det eneste negative jeg har erfart med klokka er at den er litt vel raus når det kommer til skrittelling. - Må registrere søvn (hrv, puls ++) - Må være nogenlunde stabil og realistisk i skrittelling - Må ha mulighet for flere treningsprofiler, typ crossfit/løping/styrketrening etc. - Må helst koste under 5000. Anonymkode: 1fbac...06f
Jegkjedermeg Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli Jeg har personlig fitbit. Det kan være kontroversielt, mange mener fitbit er ræva - mens jeg synes den funker helt greit for meg da jeg faktisk hadde behov for å bruke slik. Jeg anbefaler å gjerne høre med en sports/elektronikk butikk om ulike alternativer hvis du er kjempe usikker, ellers kan du også søke rundt litt selv om det er din greie.
Ms. Steele Skrevet 8. juli #4 Skrevet 8. juli Jeg hadde også Vantage M, men oppgraderte til Vantage V3. Den har ikke CrossFit i treningsprofilene, noe jeg skulle ønske, men da bruker jeg bare Bootcamp. Den er svært nøyaktig på det meste.
AnonymBruker Skrevet 8. juli #6 Skrevet 8. juli Du får ikke en god klokke under 5 lapper nå…. Da får du bare det mest basice av en smartklokke… Anonymkode: 72cc9...d4e
Abra Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli Jeg er veldig fornøyd med min garmin venu sq2. Eneste grunnen til at jeg kjøpte den var batteritiden. Ble lei av å lade opp disse klokkene hver dag. Men denne holder nesten 14dager på én lading.
AnonymBruker Skrevet 8. juli #8 Skrevet 8. juli Garmin fenix 8. Ikke en spesialisert «treningsklokke», men funker bra. Anonymkode: b10d7...61d
Snublefot62 Skrevet 8. juli #10 Skrevet 8. juli Har du iPhone ville jeg anbefalt Apple Watch. Jeg er fornøyd med min
AnonymBruker Skrevet 8. juli #11 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 7.7.2025 den 21.10): Hjelp, min kjære trofaste Polar Vantage M takker for seg, etter 6 år. Jeg var i grunn fornøyd med klokka, men må nå gå til innkjøp av ny. Det eneste negative jeg har erfart med klokka er at den er litt vel raus når det kommer til skrittelling. - Må registrere søvn (hrv, puls ++) - Må være nogenlunde stabil og realistisk i skrittelling - Må ha mulighet for flere treningsprofiler, typ crossfit/løping/styrketrening etc. - Må helst koste under 5000. Anonymkode: 1fbac...06f Kjøpte nettopp en Garmin forerunner 265. Ikke like pen som Polar sine, men kostet ca 3700kr, og har alt du ser etter. Utslaget for meg var offline musikk, utrolig deilig å slippe telefon på løpeturene. Anonymkode: 01cf1...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #12 Skrevet 8. juli Garmin Forerunner 265. God til både løping og crossfit. Anonymkode: a0459...815 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #13 Skrevet 8. juli Har også Garmin Forerunner 265 og elsker den! Trener løping, sykling og crossfit. Bra batteri, litt navigasjon (litt som et kompass, ikke kart), musikk og mulighet til å betale med klokken. Hadde Polar før, men synes Garmin er veldig mye bedre på f.eks. å sette opp intervaller. Anonymkode: 6a22f...2f3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #14 Skrevet 8. juli Jeg har fitbit fordi det var en av de billigste. Den registrerer søvn, men jeg har merket at den ikke henger helt med. Skritt tellingen er ikke sånn kjempe nøyaktig fordi GPS'en er dårlig. Ellers kan den innstilles på forskjellige treningsøkter også. Ville uansett anbefalt Garmin klokkene, det er det samboer bruker. De er mer nøyaktige, men om du ser etter noe helt ok, så funker for så vidt fitbit. Anonymkode: c113d...861
AnonymBruker Skrevet 28. juli #15 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (På 8.7.2025 den 21.31): Garmin fenix 8. Ikke en spesialisert «treningsklokke», men funker bra. Anonymkode: b10d7...61d Er du fornøyd? Har den bodyscan? Er på utkikk etter ny klokke nå som i utgangspunktet skal brukes til løping Anonymkode: c5a06...a51
AnonymBruker Skrevet 31. juli #16 Skrevet 31. juli Har Garmin vivoactive 5 og godt fornøyd med den. Finnes vel en versjon 6 nå også. Den har funksjon for offline spillinger, mange ulike aktiviteter, og for løping har den skrittfrekvens, men ikke oscillasjon (som min gamle forerunner hadde, vil tro de nyere har dette også..). Valgte viviactive over forerunner pga utseende, jeg bruker den hele dagen som vanlig klokke, synes den er penere og litt mindre «løpeklokkete». Anonymkode: 184b3...48e
Lilafit Skrevet 31. juli #17 Skrevet 31. juli Jeg bruker Xiaomi Smart Band og er faktisk veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 31. juli #18 Skrevet 31. juli Lilafit skrev (12 minutter siden): Jeg bruker Xiaomi Smart Band og er faktisk veldig fornøyd. Jeg har også denne. Syntes den er overraskende god til alt bortsett fra søvnregistrering. Anonymkode: 42e05...921 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #19 Skrevet 31. juli Jeg har Apple watch, men liker ikke å måtte lade hver dag. Bruker ikke alle smartfunksjonene, og ønsker meg egentlig en som teller skritt, har lang batteritid, og er god på søvnregistrering. Anonymkode: 42e05...921
AnonymBruker Skrevet 31. juli #20 Skrevet 31. juli Har Polar Pacer pro og hadde vantage V før det. Liker ikke å måtte bytte treningsapp så holder meg helst hos Polar. Generelt veldig fornøyd med Pacer pro, men hadde jeg måttet bytte klokke nå hadde jeg overveid en Garmin Forerunner. De virker veldig bra. Håper Pacer Pro’en varer lenge så jeg slipper å ta stilling til det Apple Watch syns jeg fungerer dårlig som trenings og søvnregistrering på grunn av mindre god app (med forbehold for det er noen år siden jeg prøvde) og helt elendig batteritid. Anonymkode: 8966b...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå