cosmo Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Ja, jeg lurer på dette. Jeg tror det er noen regler som sier at dersom jeg leier møblert har jeg bundet meg til en 3 års leiekontrakt, selv om det ikke kommer frem i leiekontrakten jeg skriver under på. Er så mange finurlige regler som ikke kommer frem av bare leiekontrakten..Noen som vet noe om dette?? Eller hvor jeg kan finne info om dette? evt andre ting jeg må passe på å ikke signere på?
millemei Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 Spiller ingen rolle så lenge det står oppsigelsestid i kontrakten. Jeg leiet tidligere enn leilighet hvor det stod så fint at det var 1-års leiekontrakt, og det var en 1 måneds gjensidig oppsigelse . Jeg bodde der i 8 måneder
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2006 #3 Skrevet 20. mars 2006 Spiller ingen rolle så lenge det står oppsigelsestid i kontrakten. Jeg leiet tidligere enn leilighet hvor det stod så fint at det var 1-års leiekontrakt, og det var en 1 måneds gjensidig oppsigelse . Jeg bodde der i 8 måneder ← Og jeg har en treårskontakt jeg sier opp nå, under ett år etter inngåelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå