Gå til innhold

Otto Jespersen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit å skru av tv'n av og til, men det kan bli litt kjedelig å se på mørk skjerm i lengden så jeg skjønner at noen ønsker seg et annent program i steden.

Gjest Anonymous
Skrevet
Greit å skru av tv'n av og til' date=' men det kan bli litt kjedelig å se på mørk skjerm i lengden så jeg skjønner at noen ønsker seg et annent program i steden.[/quote']

Nå er det ikke bare TV2 som sender når Torsdagsklubben går da.....

Skrevet

Nå har de fleste her i landet i hvertfall 2 kanaler å velge mellom da. Så helt sort trenger det ikke bli.

Når det gjelder denne pensjonistforeningen så har de sikkert en laber periode og trenger noe å engasjere seg i. Finnes etter min mening mange bedre formål de kunne engasjert seg i, men det er jo selvfølgelig opp til dem selv å velge.

Det er delte meninger om hvor god humorist Otto Jespersen er, men jeg tror nok de fleste har fått med seg at ingen kan engasjere slik som han gjør. :ler:

Skrevet

Jeg synes OJ er grusom! At det er mulig å like slikt lavmål er meg en gåte... men allikevel, det er andre ting som vekker større bekymring hos meg, og sikkert også hos pensjonistforeningen. Hva vet vel dere? Det står mye i avisene, ikke alt er like relevant og gir en like god fremstilling av realiteten. Det er kanskje verd å huske.

Ha en fortreffelig aften!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...