Madelia Skrevet 21. november 2002 #1 Skrevet 21. november 2002 Hvilke klær/sko liker dere når dere skal ut på byen eller på en fest? Jeg liker kule klær som gjerne er litt sexy men ikke noe sånt voldsomme greier altså. Føler alltid at jeg "må" finne noe nytt når jeg skal ut eller på en fest Kjedelig å komme i samme tingene. Det blir ganske stress, for da løper jeg rundt før helgen og leter og leter etter noe litt annerledes kult noe som ikke alle har. Men synes det er veldig vanskelig å finne. Hvordan er det med dere??
starie Skrevet 21. november 2002 #2 Skrevet 21. november 2002 Jeg bruker vanlige svarte bukser med litt bootcut, en stilig topp og støvletter. Ordner håret mitt og bruker mer sminke enn til vanlig. Er egentlig ikke så opptatt av slikt jeg.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 21. november 2002 #3 Skrevet 21. november 2002 Liker å bruke skjørt! Ikke kortkort, men lengde til knærne. Bruker da støvletter til. Nå som det er så kaldt ute går jeg som regel i svarte bukser med en fin overdel. Singleter er ikke noe for meg.
Morlock Skrevet 22. november 2002 #4 Skrevet 22. november 2002 Jeg liker å kle meg utfordrene på byen, men ikke vulgært. Jeg liker stramme jeans og en trang, utringet topp og selfølgelig noen sexy, små sko med stilett hel.
Gjest Cruella Skrevet 22. november 2002 #5 Skrevet 22. november 2002 Jeg går sjelden i skjørt eller kjole, føler meg alltid mer vel i bukse... Liker tøffe jeans med litt detaljer, litt lave i livet og ettersittende med en tøff skjorte/topp over. Bruker da boots til og kort fuskepelsjakke over. Trives også godt i sort bukse (har maaaange i alle slags materialer). Liker også en litt maskulin stil med mange feminine detaljer til. Har en buksedress jeg trives godt i, sort med lyse striper (nål), inni den bruker jeg en enkel hvit silkebluse eller liten hvit kroppsnær topp. Sorte høyhælte støvler eller sko hører med. Pleier å krølle håret litt når jeg skal pynte meg, har det litt uryddig med "saltvannsspray" for å lage effekter. Prøver å slippe veske når jeg skal ut, tar med minst mulig, hører ikke blant de som har med hele assortementet, kun en leppestift.
Gjest Lea Skrevet 22. november 2002 #6 Skrevet 22. november 2002 Er nok litt kjedelig og klassisk når jeg går ut (uhyre sjelden at jeg går på byen). Jeg har 2 dresser med klassisk snitt (litt innsvinget jakke og rett bukse). Den ene har nålstriper og den andre er grå. Bruker enten dressene med en topp eller bluse inni eller bare en av buksene med en topp til. Har også et lite lager av svarte bukser. Bruker dem både til hverdags og fest. De fleste er stretchbukser som er litt vide nederst og ikke for trange. har også noen svarte bukser i tynt stoff som er litt mer pyntet. I selskaper/ julebord pynter jeg meg litt mer. Har noen enkle lange skjørt som brukes sammen med topper eller bluser og en jakke. Ballkjole har jeg ikke og kommer vel ikke til å skaffe meg en heller. Trives ikke i "stive" klær. Sko.. tja. Hvis jeg skal på byen bruker jeg noen lave støveletter med litt hæl på. Hvis jeg har skjørt bruker jeg noen enkle pumps med litt bred hæl. Jeg legger ofte vekt på at jeg skal kunne overleve kvelden i skoene mine og kunne GÅ hjem hvis det blir nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå