Gjest Bekymret Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 En skandale. Og det er ikke usannsynlig at dette vil påvirke sykehusene runt i landet vårt!! Se her
Sun Mei Skrevet 20. mars 2006 #4 Skrevet 20. mars 2006 Jamen, St.Olav er vel den ledende avdelingen i Norge på IVF? Dette er jo helt horribelt.
Prada Skrevet 20. mars 2006 #6 Skrevet 20. mars 2006 Skjønner ikke at det er mulig!!! Med så lange ventelister som det er ved flere sykehus er det nok av par som trenger hjelp! De eneste som tjener på det er de private klinikkene, og da blir det kun de med litt bedre økonomi som har mulighet til å få hjelp. Veldig motiverende nyheter for oss som står i kø....
Sun Mei Skrevet 20. mars 2006 #7 Skrevet 20. mars 2006 Jeg vet ikke hva de tenker med.... jo, selvfølgelig... de tenker med pengeboken Her må noe gjøres. Kan man påvirke noen ett eller annet sted??
Sun Mei Skrevet 20. mars 2006 #9 Skrevet 20. mars 2006 Hvem er det som skal avgjøre dette? Styret på St:Olav?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #10 Skrevet 20. mars 2006 Det er sykehusledelsen på St.Olav som har tatt denne avgjørelsen, eller den endelige avgjørelsen tas på fredag. Man håper at det bare er et rop om penger, derfor de truer med noe så drastisk. FUB setter i gang aksjoner, de leter etter par som vil "stå fram" i media og si sin historie og hvordan detter vil påvirke mange par i Norge. www.fub.no
Sun Mei Skrevet 20. mars 2006 #11 Skrevet 20. mars 2006 Håper virkelig de finner par som stiller opp da og at de tar til vett.
BitteLille Skrevet 20. mars 2006 #12 Skrevet 20. mars 2006 Håper dette løser seg, og at den forsetter å være der! Egoistisk av meg, men det er det sykehuset jeg sendes til hvis vi ikke får til noe på egenhånd snart!!! De kan da ikke bare legge det tilbudet ned!
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #13 Skrevet 21. mars 2006 (endret) Link fjernet. Trille (mod) Sakset fra KG's regler: Det er ikke tillatt å bruke diskusjonsforumet for å samle inn veldedighetsgaver og/eller underskrifter. Det er heller ikke tillatt å samle inn e-postadresser på sidene for utsending av reklame, kjedebrev, pyramidespill, veldedige innsamlinger o.l. Du kan heller ikke bruke forumets "pm-funksjon" (private meldinger) til dette. Endret 21. mars 2006 av Trille
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #14 Skrevet 21. mars 2006 Demonstrasjon kanskje? Underskriftskampanje? ← Det finnes underskriftskampanje, men jeg får ikke lov å legge ut linken. FUB jobber med saken
~sikka~ Skrevet 22. mars 2006 #15 Skrevet 22. mars 2006 oki får lete den opp på egen hånd da. Kan være en fordel å prøve å poste linken på forskjellige babyforum - der får man nok respons
Zianta Skrevet 23. mars 2006 #16 Skrevet 23. mars 2006 Det ligger en link til underskriftskampanjen på siden til Foreningen for ufrivilligbarnløse og det er mulig å lese mer om saken der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå