Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Jeg fikk sterke menslignende kramper under samleie i forrige uke og blødninger. Det var ikke mensen (venter mensen denne uken), og smertene ga seg i løpet av dagen. Hadde sex dagen etter også, og fikk nye blødninger. Nå har det gitt seg. Er det noen som vet hva det kan være?
Gjest 2324 Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 Jeg har opplevd å blø etter samleie, selv om jeg ikke hadde smerter. Mn dette har vært engangs tilfeller. Du skriver at du opplever dette flere ganger, og da burde du gå til lege for å sjekke om det er noe galt.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. mars 2006 #3 Skrevet 20. mars 2006 Har nå bestilt time hos legen. Tenkte kanskje det kunne være en cyste som sprakk. Noen som vet?
Gjest 2324 Skrevet 20. mars 2006 #4 Skrevet 20. mars 2006 Det er helt umulig å svare på. Bra at du har bestilt time hos legen, lykke til!
Vilje Skrevet 20. mars 2006 #5 Skrevet 20. mars 2006 legen min sa til meg at dette ikke nødvendigvis var farlig, og at en mulig årsak var "følsomme"/tynne slimhinner. men er et diffust symtpom, så hvis du bekymrer deg, gå til legen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå