Mint Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Jeg har aldri bestillt noe fra yves rocher tidligere, men har nå hørt om endel som er fornøyde med produktene derfra. Vil noen dele sine erfaringer? Tenker spesiellt på kremer o.l. Konseptet baseres på at ingediensene er naturlige bla bla, men er de virkelig det? Hva med mineralojler og andre skadelige ting? Takknemlig for tilbakemeldinger!
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 Det er ikke naturkosmetikk, men heller på linje med merker som Clarins, etc, som bruker noen naturlige ingredienser. Ang. mineraloljer osv, kan jeg ikke si noe, for det er mange år siden jeg har brukt noe derfra selv.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #3 Skrevet 20. mars 2006 Bestilte meg en liten pakke der fra, men kan ikke anbefale noen andre det. Produktene lukter ikke så godt ( i hvertfall ikke de jeg fikk...), og ikke var de merkbart bedre enn andre, vanlige produkter heller.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #4 Skrevet 20. mars 2006 Jeg lot meg lokke av pene innpakninger og gode dufter. Men dessverre viser kremene seg å være dårlige og ikke bra for huden! Jeg vil aldri handle der igjen.l
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #5 Skrevet 20. mars 2006 Gjest; kan du begrunne litt mer om hvorfor produktene er dårlige og ikke bra for huden?
Gjest Anerikke Skrevet 20. mars 2006 #6 Skrevet 20. mars 2006 Vet ikke noe om selve produktene... Kom bare på ei venninne som stadig skrøt over alle pakkene hun fikk fra denne Yngve Roger Hun tulla bare altså!
Gjest Rødtoppen Skrevet 21. mars 2006 #7 Skrevet 21. mars 2006 Jeg bruker så å si bare produkter fra Yves Rocher, og er veeldig fornøyd. De eneste produktene jeg ikke er fornøyd med derfra hittil er hårproduktene, som kan lukte litt merkelig. Men alt av hudkremer, kroppskremer, fot- og håndpleie, såper, deoer osv kan jeg bare skryte av. Kanskje jeg ikke har så vanskelig hud? Uansett, JEG kan anbefale produkter derfra i hvert fall
gladidag Skrevet 21. mars 2006 #8 Skrevet 21. mars 2006 Jeg bruker gjerne dusjsåper, kroppsskrubb, badeolje og lipgloss defra. Har prøvd etpar hudkremer, men syns de var for parfymerte. Veldig glad i avslappende badeolje(lilla flaske).
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #9 Skrevet 21. mars 2006 Man kan jo lure på hvorfor jeg bestiller i det hele tatt. Men jeg har lett for å fristet av katalogene som dumper ned her i posten med jevne mellomrom. ← Hehe, hørtes kjent ut. Elendige produkter. Likner litt på Body Shop, bare litt billigere og dårligere.
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2006 #10 Skrevet 21. mars 2006 Jeg er ikke imponert over sminken fra YR
Gjest Varg-Menja Skrevet 21. mars 2006 #11 Skrevet 21. mars 2006 Jeg bruker ikke noe særlig kremer og slikt, men er veldig fornøyd med sminke, shampo, dusjsåpe, bodylotion ol fra YR.
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2006 #12 Skrevet 21. mars 2006 Bodyshop skulle hatt postordre! da vet jeg om ei som hadde handla...
Mint Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #13 Skrevet 21. mars 2006 Kan de av dere som har produkter fra YR stående, sjekke innholdet for mineralolje? Krem og Body Lotion i hovedsak. Ville vært veldig snilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå