Gå til innhold

Når bør jeg kontakte huseier for kontrakt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på visning, og hadde en veldig fin inntrykk. Sendte melding etter visning om at vi ønsker å leie boligen og ønsker å signere kontekst. Utleier skrev at vi har en avtale og spurte om min Mail adresse. Har enda ikke fått noe kontekst på Mail og det har gått 1 dag. Når bør jeg kontakte utleier? Evt hva bør jeg si? Ønsker ikke å framstå som masete men vil heller ikke sitte å vente når jeg evt kan gå på andre visninger 

Anonymkode: 50417...995

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La det gå et par dager du. Deretter kan du høre med utleier om hvordan han/hun ser for seg veien videre. Det er et åpent spørsmål som ikke virker masete.

Som utleier (spesielt som førstegangsutleier) kan det være litt å sette seg inn i og ordne før kontrakt er klar fra vedkommendes side. Han/hun trenger bl.a. div info (personalia) fra deg for å fylle ut kontrakten.

Anonymkode: d6e5e...dd9

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg var på visning, og hadde en veldig fin inntrykk. Sendte melding etter visning om at vi ønsker å leie boligen og ønsker å signere kontekst. Utleier skrev at vi har en avtale og spurte om min Mail adresse. Har enda ikke fått noe kontekst på Mail og det har gått 1 dag. Når bør jeg kontakte utleier? Evt hva bør jeg si? Ønsker ikke å framstå som masete men vil heller ikke sitte å vente når jeg evt kan gå på andre visninger 

Eh, what?!?

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Da venter jeg noen dager. Forrige utleier hadde konteksten klar på Mail allerede noen timer etter vi ble enige😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...