AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Jeg var på visning, og hadde en veldig fin inntrykk. Sendte melding etter visning om at vi ønsker å leie boligen og ønsker å signere kontekst. Utleier skrev at vi har en avtale og spurte om min Mail adresse. Har enda ikke fått noe kontekst på Mail og det har gått 1 dag. Når bør jeg kontakte utleier? Evt hva bør jeg si? Ønsker ikke å framstå som masete men vil heller ikke sitte å vente når jeg evt kan gå på andre visninger Anonymkode: 50417...995
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli La det gå et par dager du. Deretter kan du høre med utleier om hvordan han/hun ser for seg veien videre. Det er et åpent spørsmål som ikke virker masete. Som utleier (spesielt som førstegangsutleier) kan det være litt å sette seg inn i og ordne før kontrakt er klar fra vedkommendes side. Han/hun trenger bl.a. div info (personalia) fra deg for å fylle ut kontrakten. Anonymkode: d6e5e...dd9
Mezzosoprena Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg var på visning, og hadde en veldig fin inntrykk. Sendte melding etter visning om at vi ønsker å leie boligen og ønsker å signere kontekst. Utleier skrev at vi har en avtale og spurte om min Mail adresse. Har enda ikke fått noe kontekst på Mail og det har gått 1 dag. Når bør jeg kontakte utleier? Evt hva bør jeg si? Ønsker ikke å framstå som masete men vil heller ikke sitte å vente når jeg evt kan gå på andre visninger Anonymkode: 50417...995 Eh, what?!?
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Ts her. Da venter jeg noen dager. Forrige utleier hadde konteksten klar på Mail allerede noen timer etter vi ble enige😅 Anonymkode: 50417...995
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå