AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Bare nysgjerrig - hvis dere kunne velge mellom å kjøpe hjemmelaget mat av noen i nærområdet, eller bestille som vanlig via Foodora/Wolt, hva hadde dere foretrukket? Tenker både på smak, pris, trygghet og hva dere føler dere støtter. Hva gir dere mest lyst til å kjøpe? Anonymkode: 72753...f77
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Ville nok aldri kjøpt hjemmelaget mat av «noen i nærområdet». Vet ingenting om hygienen eller råvarene eller noe.. hadde aldri gjort det. Anonymkode: 623c7...a05 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Ville aldri ha kjøpt mat som er «hjemmelaget av noen i nærområdet», og det er uansett ikke lov til å selge mat med mindre man har kjøkken godkjent av Mattilsynet. Anonymkode: c0284...e34
Brunhilde Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Hvis det var noen i nærområdet som jeg kjenner ville valget vært enkelt 😁, lovlig eller ikke. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli Jeg ser poenget til de over, men altså.. Jeg har ingen problemer med å bestille direkte fra privatperson hvis vedkommende gir godt inntrykk. Jeg hsr bodd i utlandet og handlet ofte mat fra en lokal indisk dame som lagde helt fantastisk mat. Etterhvert leide jeg henne inn for mealprepping en dag i uka, hvor hun lagde måltider for hele uken eller for nedfrysing. Helt fantastisk. Anonymkode: 4895a...933 1
Daisy-love Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli Jeg er med i en gruppe på Facebook hvor en kan kjøpe mat fra privatpersoner. Sååå mye godt og mange er veldig rutinerte 😋 Jeg har ikke selv gjort det, og ser det er mye i Oslo-området. Vi har en del hensyn å ta i kosten, så føler meg tryggere når vi lager maten selv, eller noen nær oss gjør det, eller eventuelt på serveringssted som har gode rutiner. Utover det er jeg ikke så stressa, men hadde ikke kjøpt hva som helst av privatpersoner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå