AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Jeg har snakket med en fyr fra Tinder en liten stund nå. Han virker kjekk og hyggelig, og har vist ganske mye initiativ – spurt om å møtes flere ganger, og pleier å svare meg raskt, selv om jeg noen ganger bruker litt tid på å svare selv. Det har ikke passet for meg å møtes tidligere, men for noen dager siden ble vi enige om å treffes på søndag (altså i går). Jeg sendte ham en melding tidlig på dagen og foreslo noe vi kunne gjøre. Han åpnet ikke meldingen før på kvelden, og da spurte han om det var for sent å møtes nå. Litt senere skrev han unnskyld og at det hadde dukket opp noe som gjorde at han ikke kunne før på kvelden. Jeg ble ganske skuffet – jeg hadde jo brukt lang tid på å ordne meg og var litt nervøs, og det føltes kjipt å gå og vente uten å høre noe. Det tar jo ikke lang tid å sende en kort melding hvis man ikke kan likevel. Han har sagt at han har veldig lyst vil møtes, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Skal jeg gi han en ny sjanse? Anonymkode: a8a73...5a1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Vil du gi han en sjanse, gir du han en sjanse. Avtalte dere tidspunkt i går, eller var det bare en løs avtale, typ "Etter klokka 16"? Anonymkode: 8ffa8...732
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Vil du gi han en sjanse, gir du han en sjanse. Avtalte dere tidspunkt i går, eller var det bare en løs avtale, typ "Etter klokka 16"? Anonymkode: 8ffa8...732 Vi hadde bare avtalt å møtes den dagen uten noe tidspunkt. Men vi snakket om å ta en kaffe eller noe sånt, og det er jo noe man gjør på dagtid. Så jeg tenkte vi skulle møtes på dagen. Anonymkode: a8a73...5a1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli Da hadde jeg latt han velge et tidspunkt for å møtes. Avholder han det, så gi han en sjanse. Kan han ikke komme med en konkret dag og tidspunkt, så hadde jeg stått av ha der Anonymkode: 09b78...414 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå