AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Aaby gård har facebook side. Der de legger de ut tidspunkt for selvplukk. Men de har en greie at man må registere seg for selvplukk. Og påmeldingen åpner på et bestemt tidspunkt. La oss si påmeldingen åpner kl 18:00 i dag. Man trykker på linken 18:01 og det er allerede fullt.😔😔 hvordan er det muilg?? De har et elendig system. Barna maser om å dra på jordbær selvplukk og vi får det ikke til med registreringen. Vi bor på Jessheim og aaby gård ligger i bærum. Av og til tenker vi å bare dra dit uten registrering men så tenker jeg også at hvis de ikke lar oss gå inn blir det bomtur. Selvplukk varer ikke lenge. De har allerede hatt i over en uke. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 5c5ec...a01
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Går ikke an å ringe de da eller sende en melding på fb Anonymkode: e8c99...d54
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Aaby gård har facebook side. Der de legger de ut tidspunkt for selvplukk. Men de har en greie at man må registere seg for selvplukk. Og påmeldingen åpner på et bestemt tidspunkt. La oss si påmeldingen åpner kl 18:00 i dag. Man trykker på linken 18:01 og det er allerede fullt.😔😔 hvordan er det muilg?? De har et elendig system. Barna maser om å dra på jordbær selvplukk og vi får det ikke til med registreringen. Vi bor på Jessheim og aaby gård ligger i bærum. Av og til tenker vi å bare dra dit uten registrering men så tenker jeg også at hvis de ikke lar oss gå inn blir det bomtur. Selvplukk varer ikke lenge. De har allerede hatt i over en uke. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 5c5ec...a01 Ikke sjanse på at du får komme inn uten billett, i allefall. Anonymkode: 05cd7...1d6 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Vi plukker der hvert år, og det er helt vanvittig pågang. Man må trykke på linken nøyaktig når de legger ut, og ha litt flaks, for å få plass. Et triks er å ikke gå for første tidspunkt på dagen, men heller feks velge link to eller tre. Jeg pleier å sitte klar noen minutter før og klikke meg inn gjentatte ganger helt til det plutselig går. Da får jeg som regel plass. Ikke møt opp uten plass. Hver gang jeg har vært der har jeg sett folk prøve seg, og de slipper aldri inn. Det er heller ikke poeng å ringe eller sende melding. Det er så ekstremt mange som vil plukke, at det kun er de som har flaks å få plass på linkene som slipper inn. Anonymkode: b4f8b...b96 2 2
Morten1 Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli det er fullt fordi dette er siste året han skal ha jordbær 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli Det sier seg jo litt selv at det fort blir fullt når folk fra Jessheim(!) vil komme helt til Asker (ikke bærum) for å plukke. Anonymkode: 7e078...b1e 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke Bærum, nei… Anonymkode: 28ebf...766 Er det asker? Anonymkode: 5c5ec...a01
AnonymBruker Skrevet 7. juli #9 Skrevet 7. juli Morten1 skrev (3 timer siden): det er fullt fordi dette er siste året han skal ha jordbær Virkelig?🥶 Anonymkode: 5c5ec...a01
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli Det er kortere til Lynes gård. Anonymkode: 0c244...fbd 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er kortere til Lynes gård. Anonymkode: 0c244...fbd Og lettere å få bestilt også. Anonymkode: 5419d...160
AnonymBruker Skrevet 7. juli #12 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er kortere til Lynes gård. Anonymkode: 0c244...fbd AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Og lettere å få bestilt også. Anonymkode: 5419d...160 Takk. Hadde aldri hørt om denne. Ts Anonymkode: 5c5ec...a01
AnonymBruker Skrevet 7. juli #13 Skrevet 7. juli Ikke populært med barn på selvplukk. De spiser ett bær for hvert bær de plukker. Anonymkode: fb462...031 2
Morten1 Skrevet 7. juli #14 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Virkelig?🥶 Anonymkode: 5c5ec...a01 Ja er visst det, noe med at jorbærplantene er syke og det trolig ikke blir flere avlinger på de han har nå, da må han bytte ut alle plantene og det skjønne jeg at han ikke gidder selvom jeg gjerne skulle ønsket at han fortsatte i mange år fremover 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli #15 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Aaby gård har facebook side. Der de legger de ut tidspunkt for selvplukk. Men de har en greie at man må registere seg for selvplukk. Og påmeldingen åpner på et bestemt tidspunkt. La oss si påmeldingen åpner kl 18:00 i dag. Man trykker på linken 18:01 og det er allerede fullt.😔😔 hvordan er det muilg?? De har et elendig system. Barna maser om å dra på jordbær selvplukk og vi får det ikke til med registreringen. Vi bor på Jessheim og aaby gård ligger i bærum. Av og til tenker vi å bare dra dit uten registrering men så tenker jeg også at hvis de ikke lar oss gå inn blir det bomtur. Selvplukk varer ikke lenge. De har allerede hatt i over en uke. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 5c5ec...a01 Da får dere gå en tur i skogen og plukke blåbær inntil det blir bedre plass for jordbærplukking. Anonymkode: 1139c...b4d 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #16 Skrevet 8. juli Reis til Hadeland i stedet eller RIngerike - flere steder å plukke Anonymkode: 3c5b4...ad0 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #17 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ikke populært med barn på selvplukk. De spiser ett bær for hvert bær de plukker. Anonymkode: fb462...031 Jeg har vel feilet med mine da for de gjør ikke det, gjorde det ikke selv heller Glad vi har en fast gård i fam hvor vi plukker Anonymkode: ff155...fef
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:12 #18 Skrevet torsdag kl 18:12 Hva koster selvplukk for tiden? De gjemmer prisene sine sånn… Anonymkode: 6ffc8...561 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:51 #19 Skrevet torsdag kl 18:51 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hva koster selvplukk for tiden? De gjemmer prisene sine sånn… Anonymkode: 6ffc8...561 Aaby har skrevet prisen i de fleste av postene på fb som gjelder selvplukk. I starten kosta det 85 kr/kg, og mot slutten 75 kr/kg. Mot slutten var bærene av varierende kvalitet. Anonymkode: b4f8b...b96
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:42 #20 Skrevet fredag kl 07:42 Er det mulig å heller reise nordover? Mot Hedmarken? Vil tro at det er muligheter der, dersom man følger med på Facebook-gruppene til diverse gårder. Anonymkode: 7b593...29a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå