AnonymBruker Skrevet 7. juli 2025 #1 Skrevet 7. juli 2025 Jeg fatter ikke hvorfor jeg har fått det, for jeg har alltid vært tynn/slank (60 kg/175 cm) Jeg er rundt 50 år og hverken min søster som er 10 år eldre enn meg og tykkere har det, og heller ikke min mor som er i 80 årene. Min kalkunhals er asymmetrisk, det vil si at det henger mer ned på ene siden, og jeg tror det henger sammen med stram kjeve/ nakke muskulatur . Anonymkode: 75a94...3c6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2025 #2 Skrevet 7. juli 2025 Jeg har fått kalkunhals etter å ha gått ned 30 kg. Lever faktisk greit med den, ikke så mye løshud ellers, heldigvis. Anonymkode: 36832...e35
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2025 #3 Skrevet 7. juli 2025 Jeg fikk en slags «kul» som var større på ene siden. Var dum og fettsugde og da ble egentlig problemet større. Så nå er det bare å spare til løft. Synd at det er så vanvittig dyrt ellers hadde jeg gjort det alt. Anonymkode: ecce7...9cb
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2025 #4 Skrevet 7. juli 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg fikk en slags «kul» som var større på ene siden. Var dum og fettsugde og da ble egentlig problemet større. Så nå er det bare å spare til løft. Synd at det er så vanvittig dyrt ellers hadde jeg gjort det alt. Anonymkode: ecce7...9cb Hva koster et halsløft? Ts Anonymkode: 75a94...3c6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2025 #5 Skrevet 7. juli 2025 Kalkunhals er et ekkelt ord å høre noen bruke om sin egen kropp. jeg er ikke imot å endre noe med seg selv som plager en, eller å ha ett ønske om å være mer tiltalende. Men gjør det med kjærlighet og respekt til deg selv 🙏🏻 Anonymkode: c8f1e...933
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2025 #6 Skrevet 7. juli 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kalkunhals er et ekkelt ord å høre noen bruke om sin egen kropp. jeg er ikke imot å endre noe med seg selv som plager en, eller å ha ett ønske om å være mer tiltalende. Men gjør det med kjærlighet og respekt til deg selv 🙏🏻 Anonymkode: c8f1e...933 Ja det er et motbydelig ord synes jeg også, men hva annet skal man kalle det? Hvis jeg kommer til å gjøre det, så er det for å føle meg mer vel. Gjøre det for meg selv og ikke for noen andre. Ts Anonymkode: 75a94...3c6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2025 #7 Skrevet 7. juli 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja det er et motbydelig ord synes jeg også, men hva annet skal man kalle det? Hvis jeg kommer til å gjøre det, så er det for å føle meg mer vel. Gjøre det for meg selv og ikke for noen andre. Ts Anonymkode: 75a94...3c6 Herlighet, det er jo bare et ord som beskriver noe som ser akkurat ut som nettopp en kalkunhals 😉 Anonymkode: 36832...e35
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2025 #8 Skrevet 7. juli 2025 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hva koster et halsløft? Ts Anonymkode: 75a94...3c6 Jeg tror det må både ansiktsløft og halsløft til og da har jeg hørt helt opp til 200 000 hos de beste. Trodde i min naivitet at det var mulig å gjøre noe bare med halsen til en langt rimeligere pris. Anonymkode: ecce7...9cb
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2025 #9 Skrevet 7. juli 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tror det må både ansiktsløft og halsløft til og da har jeg hørt helt opp til 200 000 hos de beste. Trodde i min naivitet at det var mulig å gjøre noe bare med halsen til en langt rimeligere pris. Anonymkode: ecce7...9cb Huff, synes det høres skummelt ut! Anonymkode: 36832...e35 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2025 #10 Skrevet 7. juli 2025 Genetisk desverre. Mange med både kalkunhals og dobbelthake som ikke er tjukke. Og mage har glemt hudpleie på halsen... Anonymkode: 1b13b...dec
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2025 #11 Skrevet 7. juli 2025 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg tror det må både ansiktsløft og halsløft til og da har jeg hørt helt opp til 200 000 hos de beste. Trodde i min naivitet at det var mulig å gjøre noe bare med halsen til en langt rimeligere pris. Anonymkode: ecce7...9cb Det trodde jeg også Ts Anonymkode: 75a94...3c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå