AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Jajaja jeg har hørt de samme rådene fra mennesker og chatgtp gir. Meld deg inn på turlag, klubber osv osv osv. Kle deg fint osv osv osv. En som er for eksempel 24 år har jo større muligheter til å se fresh ut med trendy klær og hårfrisyre enn en på 50 som har enten mistet alt håret eller grått hår. Synlige rynker og kommende helseproblemer som påvirker kroppen. Så for å sette ting på spissen: Sistnevnte sine sjanser er nesten like vanskelig som å få 12 rette i Lotto? Anonymkode: f7b27...b96 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Det er veldig mange som ikke har sjans på damer da de er 20, jeg kunne bare drømme om noen form for romantisk kontakt med damer før jeg var godt voksen. Jeg tror egentlig det er mye lettere for de fleste som 40-åring enn som 20-åring. Unntaket er nok de aller høyeste og største og kjekkeste, men de har jo uansett en hale av damer etter seg livet ut. Anonymkode: a54d5...4be 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Det spørs hva man leter etter. Om en mann på 40 leter etter en «ung og fresh» dame, har han mye mindre sjanser enn en på 20. Samme med barnløs dame. Det er mange som er ferdig med barn i 40 årene. Leter man etter jevnaldrende og godtar at den andre kanskje har barn , så er sjansen ca like stor å finne noen. Anonymkode: a706a...fc7 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Snakk for deg selv. Jeg er i slutten av 40 årene og drar damer mye lettere nå enn når jeg var 24, tynn som en hesjastaur, hadde skeive framtenner, og null selvtillit. Nå derimot: Bedre trent enn noen gang. Godt utdannet med god jobb. Rette fremtenner og er trygg på meg selv, og får fullt utløp for min evne til å få andre til å le. Det er egentlig ikke spesielt utfordrende å få damer en gang. Anonymkode: 15aac...c22 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli Ja, det er generelt større sjanse for å finne kjæreste når man er i 20-årene for mange er mer sosiale da og treffer flere folk. Er man i 40-årene så er det litt vanskeligere, men samtidig så er det muligheter da også. Ja, så lenge man er realistisk og ikke overdriver egen attraktivitet eller tror at man ikke har bagasje osv. Men jeg klarte å finne en mann uten barn i 40-årene. Orker ikke menn med barn og jeg har ikke barn selv heller. Anonymkode: e5098...a68 3 4
Gratis Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Snakk for deg selv. Jeg er i slutten av 40 årene og drar damer mye lettere nå enn når jeg var 24, tynn som en hesjastaur, hadde skeive framtenner, og null selvtillit. Nå derimot: Bedre trent enn noen gang. Godt utdannet med god jobb. Rette fremtenner og er trygg på meg selv, og får fullt utløp for min evne til å få andre til å le. Det er egentlig ikke spesielt utfordrende å få damer en gang. Anonymkode: 15aac...c22 Helt korrekt, en mann har mye bedre muligheter på datingmarkedet i 40 åra enn i 20 åra. Alt det 20 åringen sliter med som dårlig selvtillit og lav sosial/jobb status pleier å ordne seg over tid. Endret 7. juli av Gratis 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli Gratis skrev (3 minutter siden): Helt korrekt, en mann har mye bedre muligheter på datingmarkedet i 40 åra enn i 20 åra. Alt det 20 åringen sliter med som dårlig selvtillit og lav sosial/jobb status pleier å ordne seg over tid. Hvis du er villig til å legge ned jobben som trengs. Kommer helt an på hvor han står i livet som 40 åring. Dette stemmer ikke og er svært glorifisert. Ser han bra ut, holder seg i form, har stabil inntekt og veldig få røde flagg, joda, da er det mange bedre muligheter. Uten det... Dårlig. Veldig dårlig. Anonymkode: 185a9...16a 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Skrevet 7. juli Jeg er helt sikker på at det er langt flere single i 20-årene enn det er single i 40-årene, og at utvalget derfor er veldig mye mindre. Selv er jeg 44 år og enslig kvinne, men kommer aldri til å bo sammen med en fyr igjen. Unner ikke meg selv så vondt enda en gang. Hva skal man med en gubbe som uansett hverken rydder eller vasker, som bare tenker på seg selv og som blir sur når man ikke lenger orker sex med en mannebaby. Anonymkode: a71a5...4c8 4 1 1
Gratis Skrevet 7. juli #9 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer helt an på hvor han står i livet som 40 åring. Dette stemmer ikke og er svært glorifisert. Ser han bra ut, holder seg i form, har stabil inntekt og veldig få røde flagg, joda, da er det mange bedre muligheter. Uten det... Dårlig. Veldig dårlig. Anonymkode: 185a9...16a Alt dette er noe alle menn kan jobbe med over tid. (Kropp, helse, status, kommunikasjon). Dårlig selvtillit og lav sosial status som ung mann er noe du må stå i. Det finnes uansett ingen sympati for menn i dagens feministiske samfunn.
Gratis Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er helt sikker på at det er langt flere single i 20-årene enn det er single i 40-årene, og at utvalget derfor er veldig mye mindre. Selv er jeg 44 år og enslig kvinne, men kommer aldri til å bo sammen med en fyr igjen. Unner ikke meg selv så vondt enda en gang. Hva skal man med en gubbe som uansett hverken rydder eller vasker, som bare tenker på seg selv og som blir sur når man ikke lenger orker sex med en mannebaby. Anonymkode: a71a5...4c8 Fint for deg, da slipper du å tenke på menn lenger 😉
AnonymBruker Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli Gratis skrev (1 minutt siden): Alt dette er noe alle menn kan jobbe med over tid. (Kropp, helse, status, kommunikasjon). Dårlig selvtillit og lav sosial status som ung mann er noe du må stå i. Det finnes uansett ingen sympati for menn i dagens feministiske samfunn. At en mann ikke får pule hvem han vil er noe jeg aldri vil sympatisere med. Dårlig selvtillit derimot, det kan jeg sympatisere med. Men det er ikke det siste som er mest utbredt, det er det første, de forventer at vakre jenter skal komme rekende på en fjøl og at de aldri trenger å jobbe for noe som helst. Anonymkode: 185a9...16a 5 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli #12 Skrevet 7. juli Gratis skrev (6 minutter siden): Alt dette er noe alle menn kan jobbe med over tid. (Kropp, helse, status, kommunikasjon). Dårlig selvtillit og lav sosial status som ung mann er noe du må stå i. Det finnes uansett ingen sympati for menn i dagens feministiske samfunn. Og forresten; i dagens "feministiske samfunn" så er det ikke et eneste mannfolk som bryr seg om damer heller. Så det er ikke rart at damer flest også gir faen i dere. Anonymkode: 185a9...16a 2 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli #13 Skrevet 7. juli Gratis skrev (1 minutt siden): Fint for deg, da slipper du å tenke på menn lenger 😉 Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gikk før. Men greit å vente til yngstemann var ferdig med ungdomsskolen. Har masse familie og venner rundt barna og meg, en jobb jeg stortrives i og verdens mest sjarmerende, lille rekkehus. Det er fullt mulig å finne lykke og glede uten en partner 😊 Det viktigste vi alle kan gjøre er å ha et liv vi stortrives med, med jobb og familie (barn, egne foreldre, søsken, tanter og onkler, osv osv), venner og hobbyer. Anonymkode: a71a5...4c8 2 2 1
Gratis Skrevet 7. juli #14 Skrevet 7. juli (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): At en mann ikke får pule hvem han vil er noe jeg aldri vil sympatisere med. Dårlig selvtillit derimot, det kan jeg sympatisere med. Men det er ikke det siste som er mest utbredt, det er det første, de forventer at vakre jenter skal komme rekende på en fjøl og at de aldri trenger å jobbe for noe som helst. Anonymkode: 185a9...16a Selvtillit er noe som kommer med livserfaring og da alder. Dette kommer veldig tydelig frem gjennom evnen til både og kunne kommunisere og ikke minst være en aktiv lytter. Jeg kan enkelt i dag holde en samtale i gang med de fleste kvinner over lengre tid, det hadde jeg ikke vært i nærheten av som 20 åring. Ingen kan selvsagt forvente mer enn hva de kommer med selv. Endret 7. juli av Gratis 1
Gratis Skrevet 7. juli #15 Skrevet 7. juli (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og forresten; i dagens "feministiske samfunn" så er det ikke et eneste mannfolk som bryr seg om damer heller. Så det er ikke rart at damer flest også gir faen i dere. Anonymkode: 185a9...16a Når jeg sier samfunnet så mener jeg spesielt media. Se om du klarer å finne frem en kritisk artikkel om kvinner eller feminismen, jeg kan enkelt finne frem en drøss artikler som kritiserer menn og maskulinitet. At ingen menn bryr seg om damer er bare tull, menn forguder kvinner. Endret 7. juli av Gratis
AnonymBruker Skrevet 7. juli #16 Skrevet 7. juli Det handler lite om å se fresh ut, men heller at når du er i 20-åra har du tilgang på en masse sosiale arenaer en 40-åring mangler, og det er rett og slett mangle flere andre single. I tillegg er mange litt oppi åra blitt litt snåle og "satte", og kan ha en del bagasje. Anonymkode: ec787...87b 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #17 Skrevet 7. juli Hvis man søker noen på sin egen alder, er det selvfølgelig langt vanskeligere i 40-årene, det er jo langt færre single. Det sliter jeg med, selv om jeg nok tror jeg er minst like atratktiv relativt sett nå som da. Jeg holder meg godt, mens mange andre damer har forfalt som var hotte tidlig i tjueårene. Uansett er jeg ikke så interessert i å ligge rundt lenger heller, så det blir ikke så mye på meg. Å få menn er lett, å finne en bra mann, seksuelt og emosjonelt, derimot... Anonymkode: b91ef...cfe 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #18 Skrevet 7. juli 26 er visst den optimale alder å prøve å finne seg noe fast. Etter det må man regne med litt bagasje på kjøpet Anonymkode: 925d2...000 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #19 Skrevet 7. juli Jeg er kvinne på 47 år, og vært singel i 9 år. Synes det er veldig vanskelig å finne noen nå. Synes det var veldig lett i 20 og 30 årene. Anonymkode: 3b6e6...bf6 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #20 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Og forresten; i dagens "feministiske samfunn" så er det ikke et eneste mannfolk som bryr seg om damer heller. Så det er ikke rart at damer flest også gir faen i dere. Anonymkode: 185a9...16a Som mann har jeg landet der selv. Heldigvis er vakre unge kvinner glad i penger, og dette gjelder i alle land. Er man en ressursterk mann kan man ha et godt liv. Til unge menn så har jeg ett råd. Gjør alt du kan i tjue årene for å bli så rik som mulig. Anonymkode: 10a37...320
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå