AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Det knuser meg helt. Jeg er så i tvil om jeg bare skal svelge unna alt siden det ikke er vold i bildet, bare en forvokst guttunge som ikke tar ansvar... Anonymkode: 2a331...dcd 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Flytt dit du vil bo før ungen kommer Anonymkode: f7d14...5b2 11 14
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli "Ser ut som det blir slutt" betyr her at du har planer om å dumpe ham? Hva vil han da? Anonymkode: 3d1df...a23 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli Gaia skrev (1 minutt siden): Hvor gamle er dere? Vi er begge i midten av trettiårene. Bor ikke sammen enda. Anonymkode: 2a331...dcd 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det knuser meg helt. Jeg er så i tvil om jeg bare skal svelge unna alt siden det ikke er vold i bildet, bare en forvokst guttunge som ikke tar ansvar... Anonymkode: 2a331...dcd Det kommer IKKE til å bli bedre. Sørg for å flytt før du føder! Flytt hjem, nærmere familie, eller hvor enn du vil. ❤️❤️❤️ etter at du har født er det mye vanskeligere og han har mye større muligheter for å komplisere ting for deg. Anonymkode: f1598...1a5 14 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer IKKE til å bli bedre. Sørg for å flytt før du føder! Flytt hjem, nærmere familie, eller hvor enn du vil. ❤️❤️❤️ etter at du har født er det mye vanskeligere og han har mye større muligheter for å komplisere ting for deg. Anonymkode: f1598...1a5 Vi bor ikke sammen.. en del av problemet. Anonymkode: 2a331...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Skrevet 7. juli Tenker at du kan slå opp med fyren om dere er i tredveårene, og han oppfører seg en forvokst guttunge som ikke tar ansvar. Du ender med to barn om han ikke åpner øynene sine og da må du gjøre noe drastisk, typ GÅ. Anonymkode: 49d38...ac5 7 1
Perle Skrevet 7. juli #9 Skrevet 7. juli Du må flytte ut om det så er "hjem" til dine foreldre. Det eneste som er betytning her og nå. Håper du tar til deg dette, om du og barnefar deler adresse når barnet blir født får dere automatisk delt foreldreansvar. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det knuser meg helt. Jeg er så i tvil om jeg bare skal svelge unna alt siden det ikke er vold i bildet, bare en forvokst guttunge som ikke tar ansvar... Anonymkode: 2a331...dcd Ts, du har nå to barn... Ingen kan fortelle deg hva du skal gjøre, men jeg kan dele mine erfaringer. Var sammen med en sånn mann, såkalt "manchild". Han ville ha barn, men jeg gikk fra han da jeg skjønte at jeg garantert ville ende opp som alenemor. Jeg ønsker deg masse lykke til, uansett hva du velger. Det er en tøff situasjon å stå i! Anonymkode: bb96c...7cc 2
Perle Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi bor ikke sammen.. en del av problemet. Anonymkode: 2a331...dcd Leste dette etter jeg postet svaret mitt. Neit dette er faktisk en del av løsningen. Takk, Gud og vær glad. 6 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli #13 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): er det for sent å ta abort? Anonymkode: fbbdf...fb7 Ja 3 mnd igjen til termin. Anonymkode: 2a331...dcd 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #14 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja 3 mnd igjen til termin. ah.. ja, sorry... det var ikke tre måneder på vei, men omvendt. Leste litt feil Anonymkode: fbbdf...fb7
AnonymBruker Skrevet 7. juli #15 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det kommer IKKE til å bli bedre. Sørg for å flytt før du føder! Flytt hjem, nærmere familie, eller hvor enn du vil. ❤️❤️❤️ etter at du har født er det mye vanskeligere og han har mye større muligheter for å komplisere ting for deg. Anonymkode: f1598...1a5 Elendig råd , ærlig talt Anonymkode: 0023a...ba1 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #16 Skrevet 7. juli Perle skrev (18 minutter siden): Du må flytte ut om det så er "hjem" til dine foreldre. Det eneste som er betytning her og nå. Håper du tar til deg dette, om du og barnefar deler adresse når barnet blir født får dere automatisk delt foreldreansvar. Hva f er greien? Hvorfor skal dere ta fra far dette🙄 Anonymkode: 0023a...ba1 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #17 Skrevet 7. juli Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 75e3a...327 3 2
Perle Skrevet 7. juli #18 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva f er greien? Hvorfor skal dere ta fra far dette🙄 Anonymkode: 0023a...ba1 Ingen gravid/barselkvinne går fra barnefar med mindre omstendighetene er helt uholdbare. 3 5
Carrot Skrevet 7. juli #19 Skrevet 7. juli (endret) Det er kanskje ikke så rart å ikke "ta ansvar" for et barn som ikke er der ennå, siden dere ikke bor sammen? Du gir for lite informasjon egentlig, men på generelt grunnlag tror jeg nok ikke det skjer endring over natten så du vet hva du har å forholde deg til nå men ikke etter barnet er født så spørsmålet er vel mer om du vil være alene med barnet eller ha han der i tilfelle han skjerper seg? Jeg mener, siden dere ikke bor sammen er du jo per definisjon alenemor uansett.. Endret 7. juli av Carrot 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #20 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva f er greien? Hvorfor skal dere ta fra far dette🙄 Anonymkode: 0023a...ba1 Jeg vil bare understreke at far vil være stor del av barnet sitt liv men jeg er ikke villig til å være sammen med en mann jeg må ta vare på. Anonymkode: 2a331...dcd 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå