AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Skulle skylle ørene i dag, men det kom ikke ut noe voks fordi den var for hard. Hadde mye ørevoks. Har forsøkt med olje i går, men det gjør så vondt når det kommer ned i øret. Etter den mislykkede øreskyllingen, er det nå veldig smertefullt i det ene øret. De på legesenteret sa jeg skulle forsøke med mer olje, og komme tilbake senere. Men øret er nå så fryktelig vondt, og å tirre øret mer med olje nå, er virkelig ikke fristende. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 932c5...128
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Hvis ørevoksen er for hard til å komme ut må du ha mer olje…. men er du sikker på at det er mer hard ørevoks? Anonymkode: 8477d...53c 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Høres rart ut at det er så vondt. Jeg har også tander ører som jeg får vondt i når det blåser. Men får ikke vondt ved skylling. Hva sier legen om at det gjør så vondt? Anonymkode: 689ee...b94
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli Du må olje mer enn en gang/en dag. Det burde du ha fått beskjed om. Revaxør oljespray er lett å få ordentlig inn i øret siden det er en spray. Anonymkode: 1c596...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli Voksen har kanskje blitt dyttet lenger inn i øret. Bare kjør på med olje. Anonymkode: e06e8...d1a
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli Ja, har fått beskjed om at det er mye ørevoks (fult faktisk) Da får jeg bare kjøre på med mer olje og mer paracet 😰, takk for svar 😊 TS Anonymkode: 932c5...128 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Skrevet 7. juli Kan jeg spørre hvordan du gjør det og hva slags olje? (Har aldri gjort det selv, men burde nok). Anonymkode: 334f7...6f9
AnonymBruker Skrevet 7. juli #9 Skrevet 7. juli Ligg på siden, men øre du skal fylle, vendt oppover. Bruk pipette eller sprøyte, da er det lettere å treffe. Dra i øreflippen, slik at oljen kan få mykt opp ordentlig inn. Ligg sånn minst 15 min. Minst 1 gang pr dag. Om det er smertefullt da du prøvde, er det nok fordi voksen bevegde på seg. Var det du selv som prøvde å skylle, eller var du hos legen? Anonymkode: 6912b...5fe
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli Kan du ta bilde av den og legge ut når det løsner...? Ja jeg er spent 🙈 Anonymkode: 426ad...126
AnonymBruker Skrevet 8. juli #11 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan jeg spørre hvordan du gjør det og hva slags olje? (Har aldri gjort det selv, men burde nok). Anonymkode: 334f7...6f9 Jeg har gjort det selv. Bruker vanlig matolje, og en pipette fra en tom hudpleieflaske. Tar godt inni øret og ligger på siden og leser. Anonymkode: 79399...740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå