AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Kan folk SLUTTE å si "på en måte" i hver eneste setning? "Hva jobber du med?" "Jeg jobber i barnehage, så jeg jobber på en måte med barn." Jeg blir gal. Det er veldig påfallende på TV også. Hvis du har drikkeleken "ta et shot hver gang noen sier: på en måte" så kan jeg love deg du blir snydens. Anonymkode: 384a8...3d2 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Skrevet 8. juli Jeg har på en måte ikke lagt merke til det noe særlig. Anonymkode: 9c00f...0f9 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #5 Skrevet 8. juli Hehe, noen er ekstreme på det. Husker en kollega av meg gjorde meg oppmerksom på at jeg sa «liksom» hele tiden, jeg var ikke klar over det i det hele tatt 🙈😅 Anonymkode: f5e27...fe5 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #6 Skrevet 8. juli Er på en måte uenig jeg. Men på en måte skjønner jeg heller ikke problemet. Anonymkode: 64b67...798 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli Er vel en type setning folk fyller inn, uten at de egentlig legger merke til det. Var litt sånn når jeg oppdaget at tanta mi alltid endte setningene sine med "ikke sant?". Ble sliten av å høre på henne snakke når jeg først oppdaget det. 😂 enten så må du håpe at du toner det ut, eller så får du bli med dem (på en måte) Anonymkode: 0a578...8a9 1
Einus Skrevet 8. juli #8 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hehe, noen er ekstreme på det. Husker en kollega av meg gjorde meg oppmerksom på at jeg sa «liksom» hele tiden, jeg var ikke klar over det i det hele tatt 🙈😅 Anonymkode: f5e27...fe5 Eller de som sier : vettu/vet du i hver setning. Jeg har en kamerat som sier dette og jeg sier til han, det visste jeg ikke. Han ser på meg og blir usikker på hva han har sagt. Så forteller jeg han hvordan han snakker og han blir litt forlegen.. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #9 Skrevet 8. juli Ikke sant/ vet du/ på en måte/ da/ liksom/ eh/ skulle jeg til å si der plagsomme innholdsløse frasene folk legger til. Anonymkode: eb904...90b 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #10 Skrevet 8. juli På en måte har du rett i det, på en annen måte så er det greit å fylle inn ord når man egentlig ikke har noe å prate om,vet du, ikke sant? Anonymkode: f09f0...73c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå