AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Hvordan ble dere kjent med folk? Deltok dere på aktiviteter for å få venner/bekjente? Ble dere lett kjent med andre? Anbefaler du Trondheim som by? Takk for alle svar Anonymkode: 86583...fe7
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Jeg ble kjent med mange gjennom jobb og studier og min aller nærmeste venninne traff jeg på et kurs. Elsker Trondheim 🩷 Anonymkode: 1228d...03c
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Man blir kjent med folk gjennom jobben. Jeg flyttet fra Trondheim da. Men jeg ble kjent med folk på treningssenteret. Jobben. Ja er ikke så vanskelig p bli kjent med folk bare man er åpen selv. Og jeg elsker Trondheim selv. Har jeg ikke stått fast her jeg bor så hadde jeg flyttet tilbake. Anonymkode: 53509...48e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg ble kjent med mange gjennom jobb og studier og min aller nærmeste venninne traff jeg på et kurs. Elsker Trondheim 🩷 Anonymkode: 1228d...03c Hvilket kurs? Anonymkode: 86583...fe7
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli Jeg har en kollega som nettopp har flyttet oppover. Hun er blitt kjent med folk via mannen, jobben og et kajakk-kurs hun går på. Anonymkode: aea38...979
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå