AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Føler meg litt teit som spør om dette, men here it goes: jeg synes jeg ser ut som en slabbedask hjemme med mannen min. Slenger bare på meg noe joggeklær og kjip tskjorte og ser ikke noe særlig bra ut. Derfor er spørsmålet mitt: har dere tips eller forslag til pene/sexy/behagelige hjemmeklær? Gjerne noe som viser litt form på rompa! (Min mann elsker sånt). Har dere linker til klær som kan anbefales? Eller et kult merke? Ellers råd for å se litt mer snasen ut på hjemmefronten? Takk for all hjelp! Anonymkode: 5535a...24b
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Hva synes mannen din er sexy da? Anonymkode: 2f107...40d
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Er det noe forskjell på fin hjemme og ute da? Anonymkode: 3d413...a8d 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli Bytt ut joggebuksa med en god strømpebukse. Det er favoritt-kosebuksa mi, og ser litt bedre ut. Anonymkode: 7cb25...d4a 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli Jeg bruker fleecestrømpebukse. Må være verdens herligste plagg å slakke i ❤️ Anonymkode: 7cb25...d4a
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Skrevet 7. juli Hvis man har bra rumpe, ser jo alt bra ut 🙈 Selv den mest baggy joggebukse er råsexy hvis man har sprettrumpe! Anonymkode: cb8a1...97d 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli 1. om du skal se sexy ut for mannen din, så må du vite hva han liker deg i 2. hva som er sexy på noen, kommer an på kropp og fasong, men også hvordan man bører det, typ holdning og hvor komfortabel man er. Er man ukomfortabel i et antrekk, så vil man aldri fremstå som sexy. 3. Bytt ut joggebukse med treningstights/yogapants. Bruk en sportsbh som løfter og en topp som flatterer det du selv er est fornøyd med. 4. tenk at håret også er en del av antrekket. 5. det han «alltid» ser deg i, blir til slutt en vane. Variasjon er altså bra. Dersom han aldri ser deg i joggebukse eller pysjbukse, så er det til slutt det som er sexy. Anonymkode: cfe75...5fb 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Føler meg litt teit som spør om dette, men here it goes: jeg synes jeg ser ut som en slabbedask hjemme med mannen min. Slenger bare på meg noe joggeklær og kjip tskjorte og ser ikke noe særlig bra ut. Derfor er spørsmålet mitt: har dere tips eller forslag til pene/sexy/behagelige hjemmeklær? Gjerne noe som viser litt form på rompa! (Min mann elsker sånt). Har dere linker til klær som kan anbefales? Eller et kult merke? Ellers råd for å se litt mer snasen ut på hjemmefronten? Takk for all hjelp! Anonymkode: 5535a...24b Ta deg en tur på butikken og prøv det du mener er mer passende enn det du har. Joggebukser trenger da ikke se fæle ut, sånne «stikk-av-bukser» når noen ser deg er da heller ikke egnet til hjemmebruk? Skjønner ikke at folk gidder fæle joggebukser og overdeler. Anonymkode: e1321...336 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #12 Skrevet 7. juli Takk for masse svar Mannen er en sånn type som liker meg om jeg så hadde gått med striesekk 😅 Vet at han er glad i bakender, så ønsker å gå med noe som fremhever rompa litt. Takk til deg over her som skriver punktvis hva som er viktig å huske på, der var det mye jeg skal ta med meg🙏 Lurt med variasjon også, som du sier. I tillegg er jeg blitt gravid, så har lyst å holde meg stelt i hverdagen på hjemmekontoret for å føle meg litt freshere. Anonymkode: 5535a...24b
AnonymBruker Skrevet 7. juli #13 Skrevet 7. juli Fins det ikke noen mellomting mellom slaskete og sexylook? Anonymkode: 0156a...857 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli #14 Skrevet 9. juli Det finnes fine koseklær. Mannen liker meg best usminket med håret i dott. Og i hans slaskeklær… Anonymkode: 36b5a...01a 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #15 Skrevet 9. juli Jeg har gjerne på meg yogabukser, det kommenterer mannen min ofte på. https://www.eu.lululemon.com/en-no/p/lululemon-align™-high-rise-pant-with-pockets-25"/prod10370071.html?dwvar_prod10370071_color=31382 Disse er tettsittende og viser frem former på en god måte. Samtidig føles de ikke trange, så de passer bra som koseklær. En kimono over pent og behagelig undertøy. Ellers har Hunkemöller pent nattøy man kan bruke inne. Men du kanskje ønsket noe man kan gå ut i også? https://www.hunkemoller.no/nattoy/alle-nattoy?page=2 Jeg bruker også iblant Victorias Secret som inspirasjon. Gidder ofte ikke å bestille derfra pga toll og sånt, men kan få litt inspirasjon til hva slags stil jeg kan lete etter i andre butikker 😊 https://www.victoriassecret.com/no/vs/sale/clearance-sport?scroll=true Anonymkode: 04751...8ab 1
huldra_hildur Skrevet 9. juli #16 Skrevet 9. juli Mannen er kjempeglad hvis jeg går med jeans eller en ganske trang joggebukse hjemme
AnonymBruker Skrevet 9. juli #17 Skrevet 9. juli Trange klær. Korte skjørt. Dyp utringning. Sier seg selv. Anonymkode: 4090a...695 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #18 Skrevet 9. juli Mannen min gir meg mest positiv respons og komplementer når jeg går i pysj/joggebukse og uten sminke 🤷♀️ Eller om jeg går i en av skjortene eller t-skjortene hans, og en kort shorts. Anonymkode: b4f3f...1ca
AnonymBruker Skrevet 9. juli #19 Skrevet 9. juli Før vi fikk barn dusjet jeg etter jobb hver fredag og tok på en intill sittende kjole eller silke morgenkåpe. Varierte med sexy truse, stayups, uten truse osv. Nå med barn gjør jeg det samme. Men litt mer hverdagslig kjole med truse. Mer praktisk. Så bytter jeg heller om når de er lagt. Uansett syns han det nok er mer sexy med kjole enn vanlige slssleklær. Anonymkode: 590f5...da6 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #20 Skrevet 9. juli Jeg har to stk typ tynne kosebukser med høyt liv, med en linning som er såpass bred at den omfatter hoftene. Buksene sitter litt etter til ca midt på rumpa, og er vide derfra og ned, og de gir skikkelig fin rumpefasong. Mannen min blir helt vill når jeg har på meg dem. Noe skikkelig billige greier jeg kjøpte på Lindex for flere år siden 😄Gjerne kombinert med å gå BH-løs i en tynn trøye eller T-skjorte som er passe mellomting mellom løs og ettersittende, så fasongen på puppene vises ganske godt igjennom. Tror en kombinert ull/silketrøye jeg har i hvitt er favoritten hans. Fargen på niplene skinner så vidt igjennom 😁 Anonymkode: 2a55f...2de 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå