AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Vi har to barn. Den ene er 13 år, og den andre er 9 år. Vi lever det perfekte livet, og nyter litt mer frihet og at barna er store. Vi pleier kjærligheten, har mye tid til hverandre og var enige om at 2 barn er nok for oss. Ingen av oss har lengtet etter nr 3. I dag fant jeg ut at jeg er gravid. Har hatt kobberspiral i flere år, men den kom plutselig en dag ramlende ut for noen uker siden. Etter dette har vi vært forsiktige, men tydeligvis var «skaden» allerede gjort. 34 år gammel, og har sånnsett alderen på min side. Men jeg vet ikke om jeg orker en runde til. Jeg elsker å ha barn rundt meg, og ser ikke mørkt på å ha en 2-3 åring i hus igjen, men jeg vet ikke om jeg orker baby en gang til. Jeg er så inderlig klar over at de bare er baby en kort periode, men jeg kjenner bare tanken på nattevåk, urolige netter, amming, stellevesker og hylgråt i baksetet gir meg angst (bokstavelig talt). Mannen deler mine tanker. Vi er enige. Samtidig kjenner jeg på samvittigheta, og tenker på hvor heldige vi er som faktisk blir gravide og som har de flotte barna vi har (som også en gang har vært babyer). Noen som har vært i samme situasjon? Hva ble utfallet? Anonymkode: c1c88...8e5
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Basert på innlegget ditt virker som du heller mot abort. Gjør det du vil. Ett barn er som du vet krevende, og jeg tenker at man må virkelig ha lyst på barn for å skulle ha barn. Anonymkode: b1474...28b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå