AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Hei Jeg lurer på om menn blir mer gira av å møte om vi fort prater om sex først? Jeg føler at menn blir fort litt ferdig når vi ikke prater om det og bare om dagligdagse ting? Jeg er ganske kinky og menn flest synes det er interessant. Føler jeg har bedre score sånn enn den trauste veien, selv uten at det har blitt sex på daten. Synes dere menn det er turn off når vi ikke har sex på første daten? Og synes dere det er red flag om vi bare gir dere en god klem enn et kyss? Jeg pleier å gjøre det hvis jeg synes han er skikkelig kjekk og jeg blir sjenert. Anonymkode: efdac...b03
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Hvis du er ute etter forhold så bør både sexpraten og sex vente en stund. Er du kun ute etter sex så prater du om sex tidlig og har sex tidlig. At de mister interessen for dagligdags prat/bli kjent-prat er mest sannsynlig fordi det ikke er match eller fordi de kun er ute etter sex. Anonymkode: 2634d...9e3 2 8
Lille39 Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Syns det er viktig å dele preferanser i begynnelsen. Hvis en ikke er kompatible så hvorfor fortsette å treffe hverandre. ? 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Synes det er fornuftig å ta praten tidlig. Men om det blir for tidlig kan kanskje eventuelle felles preferanser tiltrekke seg menn på feile premisser. Altså at de tror de liker deg, blir forelsket osv. men så var det kun den kinky siden av deg som trumfet. Så ender dere begge med å leve i et forhold som er halvveis eller ikke fungerer og til slutt forsvinner den seksuelle biten også i det. Anonymkode: da7b0...238 1 2
Mardina Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli En mann som jeg ikke kjenner eller har møtt og som går rett på sex-prat etter 2-3 meldinger, blir fort blokkert hos meg. Jeg liker sex, men jeg har ingen interesse å diskutere det med folk jeg faktisk ikke kjenner. Sex på første date, må være opp til hver enkelt. Jeg har aldri hatt det, men det er mer fordi jeg har mine issues. 2 4
Te- Presten Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli Dette er ganske individuelt vil jeg tro og det finnes ulike nivåer på sex- praten. Slik jeg ser det bør man klare å lese samtalen litt. Det er stor forskjell på å si at man har et fysisk kjærlighetsspråk og seter pris på berøring og relativt hyppig sex, enn å spørre ei dame om hun liker deep throath og om hun svelger i løpet av de første 5 meldingene. Jeg har vel pratet med alle kjærester og partnere om hvordan sex og følelser/psykologi går hånd i hånd for meg, den første kvelden eller på den første daten. Ingen av dem har gitt noen tilbakemelding på at de syntes det var upassende. Som mann ville jeg satt pris på om «hun» også forklarte meg kort om sine preferanser og hvordan hun ser for seg sex og samliv, relativt tidlig i en bli- kjent- fase. 1 2
Doolittle Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli Å snakke om/avklare seksuelle preferanser er jo lurt å gjøre så tidlig som mulig, spør noen meg. Det betyr ikke at man har avtalt sex eller noe slikt, men det gjør jo man veit litt mer om den man snakker med. Om jeg forteller hva jeg liker og hun sier "æsj" eller noe slikt veit jeg jo at dette er det ikke noe vits å gå videre med. Jeg synes ikke det er turn off om det ikke blir sex hverken den eller de første datene. Så lenge det er "noe" der som blir jeg interessert i å finne ut mer om (som oftest ikke noe seksuelt) så kan jeg være ganske tålmodig. Noen er komfortable med å ha sex tidlig, mens andre er mer tilbakeholdne. Det betyr lite for hvordan et eventuelt forhold blir når man har blitt kjent. Gjør det som er naturlig for deg, så går det bra. 1
Gjest Cartman Skrevet 8. juli #8 Skrevet 8. juli Sex på første date er ikke viktig. En klem og et kyss er tipp topp.
AnonymBruker Skrevet 9. juli #9 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (På 7.7.2025 den 15.19): Hei Jeg lurer på om menn blir mer gira av å møte om vi fort prater om sex først? Jeg føler at menn blir fort litt ferdig når vi ikke prater om det og bare om dagligdagse ting? Jeg er ganske kinky og menn flest synes det er interessant. Føler jeg har bedre score sånn enn den trauste veien, selv uten at det har blitt sex på daten. Synes dere menn det er turn off når vi ikke har sex på første daten? Og synes dere det er red flag om vi bare gir dere en god klem enn et kyss? Jeg pleier å gjøre det hvis jeg synes han er skikkelig kjekk og jeg blir sjenert. Anonymkode: efdac...b03 Ikke ha sex før forhold!!!!! Anonymkode: 0088c...31d 1
Soft mann Skrevet 9. juli #10 Skrevet 9. juli Mardina skrev (På 7.7.2025 den 20.55): En mann som jeg ikke kjenner eller har møtt og som går rett på sex-prat etter 2-3 meldinger, blir fort blokkert hos meg. Jeg liker sex, men jeg har ingen interesse å diskutere det med folk jeg faktisk ikke kjenner. Sex på første date, må være opp til hver enkelt. Jeg har aldri hatt det, men det er mer fordi jeg har mine issues. Eg har og mine issues, eg informerer om det på første date, slik at de kan ta valget med en gang, om dei vil fortsette kvelden med meg. informerer du dine dater?
Mardina Skrevet 9. juli #11 Skrevet 9. juli Soft mann skrev (8 minutter siden): Eg har og mine issues, eg informerer om det på første date, slik at de kan ta valget med en gang, om dei vil fortsette kvelden med meg. informerer du dine dater? Jeg snakker ikke om sex på første date nei. Jeg må være trygg på vedkommende, før jeg kan snakke åpent om sex. Jeg har heller ikke sex på første date. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #12 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (På 7.7.2025 den 19.05): Synes det er fornuftig å ta praten tidlig. Men om det blir for tidlig kan kanskje eventuelle felles preferanser tiltrekke seg menn på feile premisser. Altså at de tror de liker deg, blir forelsket osv. men så var det kun den kinky siden av deg som trumfet. Så ender dere begge med å leve i et forhold som er halvveis eller ikke fungerer og til slutt forsvinner den seksuelle biten også i det. Anonymkode: da7b0...238 Ingen vits i. Absolutt alle menn med bare ørlite selvtillit markedsfører seg selv som fantastiske elskere. Om de faktisk er det og at man er kompatibel vises derfor uansett kun når man kommer til sex. Ingen menn vil selvfølgelig si at de er egoistiske eller kjipe seksuelt, for da ville de aldri få noen kvinner på kroken. Så litt klokere utover i livet måtte menn vise oppriktig interesse for meg som person først. At de er interessert i sex kan man ta som selvfølgelig. Det vil også menn som senere viser seg å ha lav libido være når de er singel og gjerne ikke har hatt sex på en god stund være. De vil imidlertid aldri vedkjenne seg å ha lav libido heller, uansett hvor mye man snakker om sex på forhånd. Anonymkode: 3c62b...2aa 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #13 Skrevet 10. juli Jeg har virkelig null interesse av å snakke om sex om vi ikke allerede er på soverommet. Det er fullstendig uinteressant som samtaleemne ellers. Har man svært avvikende seksualitet er det kanskje greit med en slags advarsel, men i de fleste tilfeller bør det være unødvendig. Anonymkode: 93656...de7 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli #14 Skrevet 10. juli Har aldri opplevd at sex har vært noe samtaletema på første date. Sexpreik på første date er jo direkte sært. Samme med å «avklare preferanser». Sex er ferskvare. Hva jeg liker og ønsker om 4 uker kan være noe helt annet en i dag. Jeg har hatt lange perioder der jeg har ønsket sex hver dag. Jeg har også hatt perioder på over 1 år der jeg ikke har ønsket sex i det hele tatt. Jeg har hatt perioder der jeg tenkte veldig på analsex. Nå er analsex det siste jeg ønsker. Så noe «avklaring» om preferanser er fullstendig bortkastet for min del. Preferansene mine er et «snapshot» der og da. Anonymkode: 210d1...a2d 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #15 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 7.7.2025 den 15.19): Hei Jeg lurer på om menn blir mer gira av å møte om vi fort prater om sex først? Jeg føler at menn blir fort litt ferdig når vi ikke prater om det og bare om dagligdagse ting? Jeg er ganske kinky og menn flest synes det er interessant. Føler jeg har bedre score sånn enn den trauste veien, selv uten at det har blitt sex på daten. Synes dere menn det er turn off når vi ikke har sex på første daten? Og synes dere det er red flag om vi bare gir dere en god klem enn et kyss? Jeg pleier å gjøre det hvis jeg synes han er skikkelig kjekk og jeg blir sjenert. Anonymkode: efdac...b03 Hvis du et ute ettet kjapp sex så snakk om sex, de som ikke er interessert i å snakke om andre ting, er mest sannsynlig ikke interessert i forhold Anonymkode: 5531c...b07 2
knooters Skrevet 10. juli #16 Skrevet 10. juli Jeg ville tenkt du bare var ute etter litt morro. Å prate som sex tidlig, eller enda verre: faktisk ligge tidlig, er som fluepapir på dem som bare vil ligge litt. VIl du ha forhold, må det kommuniseres i ord OG handlinger. Ikke bare en av dem. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå