Gjest jegerrinne Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Lærling. Har en som går opp til fagprøven nå til høsten, fortsetter der han er. Andre starter nå neste uke i sommer jobb samme sted som lærling tiden starter i august
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli Videre studier på universitet Anonymkode: 54ff6...d14 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli Han skal i militæret først til våren, så skal jobbe i matbutikk og sykehjem frem til det. Overraskende mange av de i klassen skal ingenting. Hverken jobb eller studier. Minst fem skal «satse» på gaming … Anonymkode: c0c45...410 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli Siste år på masterstudium. Starter med et halvår utveksling. Anonymkode: 70933...e51
AnonymBruker Skrevet 7. juli #12 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Siste år på masterstudium. Starter med et halvår utveksling. Anonymkode: 70933...e51 Rett etter videregående? Anonymkode: 16fe9...b3e 11 2
Tubaluba Skrevet 7. juli #13 Skrevet 7. juli Folkehøgskole, på reiselinje. Skal besøke Japan, Indonesia, Frankrike, Spania mm. Jeg misunner henne! 2 1
fru Alving Skrevet 7. juli #15 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Studere i Roma Anonymkode: 1ba22...1e3 Hva da?
Fru Uperfekt Skrevet 7. juli #16 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jobbe? Skole? Osv. Anonymkode: d855a...1b0 De av mine som er ferdig på vgs i år skal det samme som søsken som før har vært ferdig, ta litt fri og ta en reise rundt i verden (det som før ble kalt dannelsesreise) De 2 som er ferdig i år skal på høyere utdanning i januar/februar 1
Fru Uperfekt Skrevet 7. juli #17 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Han skal i militæret først til våren, så skal jobbe i matbutikk og sykehjem frem til det. Overraskende mange av de i klassen skal ingenting. Hverken jobb eller studier. Minst fem skal «satse» på gaming … Anonymkode: c0c45...410 Klarer de lykkes i gaming er det meget godt betalt 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #19 Skrevet 7. juli Jobbe et år i utlandet før evt studier, mest for å komme seg ut i verden. Fru Uperfekt skrev (9 minutter siden): Klarer de lykkes i gaming er det meget godt betalt Det skal litt til å lykkes i gaming. Min sønn er gamer og drømte om å bli youtuber. Anonymkode: 1fda2...da5 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #20 Skrevet 7. juli Min jobbet et halvt år, dro i millitæret ett år, jobbet et halvt år og tok etterpå en bachelor. Rett ut i drømmejobben etter utdannelse, og sjefsstilling etter 4 år. Ønsket ikke mer utdannelse. Bodde borte fra vgs til ferdig utdannet. Flyttet så tilbake til hjemstedet og kjøpte hus. Glad han kom tilbake hit 😄 Anonymkode: 68c9c...9b6 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå