Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En av mine nære venninner har fått seg kjæreste, tenkte så koselig for henne. Hun har pratet mye om denne mannen, også møtte jeg han... Jeg merket stemningen mellom meg og han ble litt rar for vi har ligget sammen. Vi har aldri vært kjærester da. Hun har sagt at hun aldri vil ha en bifil mann i tillegg så han har tydeligvis ikke sagt noe.

Anonymkode: bc6e6...b1e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får ligge litt mindre rundt da vettu, så slipper du kinkige situasjoner som dette 😘

Anonymkode: 6a1f5...a3d

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

En av mine nære venninner har fått seg kjæreste, tenkte så koselig for henne. Hun har pratet mye om denne mannen, også møtte jeg han... Jeg merket stemningen mellom meg og han ble litt rar for vi har ligget sammen. Vi har aldri vært kjærester da. Hun har sagt at hun aldri vil ha en bifil mann i tillegg så han har tydeligvis ikke sagt noe.

Anonymkode: bc6e6...b1e

Er du mann siden du snakker om at han er bifil? Jeg skjønte ikke helt casen her. 

Anonymkode: 0dcbe...f3a

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det så farlig da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du får ligge litt mindre rundt da vettu, så slipper du kinkige situasjoner som dette 😘

Anonymkode: 6a1f5...a3d

er du helt dust?  :P folk ass! 

Anonymkode: 59e37...6da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe TS, og hvis det ble et tema ville jeg sagt at av respekt for han og henne var det ikke opp til deg å si noe fordi uansett hva du hadde sagt ville det skapt problemer, du er i en umulig situasjon så det beste du kan gjøre er å ikke gjøre noe. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er du mann siden du snakker om at han er bifil? Jeg skjønte ikke helt casen her. 

Anonymkode: 0dcbe...f3a

Folk tenker ikke over slikt når de poster 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg ville ikke sagt noe TS, og hvis det ble et tema ville jeg sagt at av respekt for han og henne var det ikke opp til deg å si noe fordi uansett hva du hadde sagt ville det skapt problemer, du er i en umulig situasjon så det beste du kan gjøre er å ikke gjøre noe. 

Hvis dette er en god venninne og ikke kun en bekjent ville jeg DEFINITVT ha sagt noe. Ikke fordi noen har gjort noe galt i dett scenarioet, men jeg ville vært ekstremt ukomfortabel med å være sammen med en venninnes tidligere ONS uten å være klar over det. 

Anonymkode: 1a5db...49f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...