Gå til innhold

Nattmat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss relativt sent, middagen begynner 17.30, kaffe og kaker rundt kl. 20.00. Regner med at det blir et ganske stort kakebord. Selskapslokalet som vi skal bruke har vi til kl.02.00, og vi skal ikke ha noe form for nachspiel.

Bør vi da ha nattmat rundt kl. 00.30 - 01.00? Synes det virker som veldig mye mat og er redd folk fremdeles er stappmette da, men hva er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har middag ca 16, og skal også være ute av lokalet 02.00. Vi regner derfor med at det blir nok for gjestene med middag og kaker. (Samt litt snacks og frukt.)

Hadde vi skullet hatt lokalet ut natten, kunne vi kanskje tenkt på nattmat.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi hadde ikke nattmat og sluttet av rundt klokka to. Hadde blitt altfor mye styr.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi hadde nattmat rundt midnatt, og det passet helt fint. Vår middag begynte kl 16.30 og kaffegjestene kom kl 19.00.

Gjest Fruktfat
Skrevet
Vi skal gifte oss relativt sent, middagen begynner 17.30, kaffe og kaker rundt kl. 20.00. Regner med at det blir et ganske stort kakebord. Selskapslokalet som vi skal bruke har vi til kl.02.00, og vi skal ikke ha noe form for nachspiel.

Bør vi da ha nattmat rundt kl. 00.30 - 01.00?

i forrige bryllup jeg var i hadde de omtrent samme tidene som dere, og der ble ikke bryllupskaka skjært opp før klokka var over tolv på natta, det var rett og slett ikke tid.

var nachspiel et annet sted, og der ble nattmaten servert.

Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

Vi skal også ha middag kl halv seks. Satser på nattmat i to/halv tre-tiden, på nachspielet (lokalene stenger to, så ferden går da rett til nachspiel og nattmat).

Vil ikke bruke tid på det i lokalet, og regner med at folk har fått nok mat til å holde ut!

Skrevet

Tenk på at gjestene ikke behøver å tygge fra de kommer til de går......

Med det tidskjema dere har,hadde jeg sløyfet nattmaten.Tror ikke det er verken tid eller magerom..........

Skrevet

Tror heller ikke det blir tid med nattmat når lokalet stenger kl. 2. I de fleste bryllup jeg har vært i har kakespisingen begynt ved 11-12 tiden så sier det seg selv at det ikke blir tid til nattmat.

Vi hadde telt når vi giftet oss og holdt på til 03.30 på natta, vi hadde bare litt spekemat vi da, helt enkelt.

Hvis man skal ha nattmat syns jeg pølse i brød er genialt, billig, lett å lage og lett å spise.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

vi skal ha nattmat rundt klokka 01-01.30. Vi leiger lokale og kan vera der heile natta om vi vil,så då er det godt med litt mat tenker eg..

Var i bryllup i sommar, der fek vi ikkje nattmat for festen var over 01.30

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Klart vi skal ha nattmat... Den beste maten er jo den som blir servert rundt ett på natta... ingen tvil. Har faktisk aldri vært i bryllup hvor det ikke er bltt servert nattmat. Det hadde i så fall vært skikkelig nedtur. Det er jo ikke heller sånn at man spiser hele tiden heller. Middag, og ett par kakestykker?? holder ikke lenge det altså!! :grine:

Gjest gjest1
Skrevet
Klart vi skal ha nattmat... Den beste maten er jo den som blir servert rundt ett på natta... ingen tvil. Har faktisk aldri vært i bryllup hvor det ikke er bltt servert nattmat. Det hadde i så fall vært skikkelig nedtur. Det er jo ikke heller sånn at man spiser hele tiden heller. Middag, og ett par kakestykker?? holder ikke lenge det altså!!  :grine:

Dei fleste går jo å små-gomlar kaker og snacks heile kvelden, er begrensa kor mykje ein greier å trykke i seg.. :ler:

Skrevet
Vi hadde ikke nattmat og sluttet av rundt klokka to. Hadde blitt altfor mye styr.

Samme her.

Gjest lillelou
Skrevet

I de bryllupene jeg har vært i har jeg aldri følt behov for nattmat, men noe salt snacks er alltid greit å sette fram,man blir etter hvert ganske kvalm av kaker.... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...