1029384756randomus Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Hei! Jeg har kjøpt noen veldig fine gucci sko som var ubrukt i lakkskinn. Men fargen er litt stygg, kjøpte de i håp om å farge dem. Har sett litt videoer av det. Men jeg sliter med å finne en god skomaker eller skinnekspert. Tar gjerne imot forslag på folk jeg kan dra til! Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Jeg hadde nok bare brukt latt de være da jeg har litt så som så erfaring med mer avanserte skomaker jobber. Anonymkode: 65ad5...757
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli 1029384756randomus skrev (På 7.7.2025 den 13.29): Hei! Jeg har kjøpt noen veldig fine gucci sko som var ubrukt i lakkskinn. Men fargen er litt stygg, kjøpte de i håp om å farge dem. Har sett litt videoer av det. Men jeg sliter med å finne en god skomaker eller skinnekspert. Tar gjerne imot forslag på folk jeg kan dra til! Tusen takk! Hør med Gucci i Oslo om de kan anbefale noen. Er ikke mange skikkelige skomakere igjen her i landet Anonymkode: 5205e...98d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå