AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Bruker for tiden ingen syrer, heller ikke retinol. Har brukt det tidligere men sluttet for ett års tid siden da jeg slet med å følge opp bruk av solkrem. Har blitt flinkere til å bruke solkrem nå. Har bestilt en pakke med massasje, hudmassasje + ansiktspleie som jeg skal til om et par uker, burde jeg vente til etter det med å starte opp med retinol? Det er jo litt hardt for huden og antar at det kanskje brukes produkter i hudbehandlingen som kan "krasje" med retinol? Noen som vet? Retinolen jeg har planlagt å starte med etter hvert er Medik8 Retinol 3TR. Lurer egentlig på det samme angående C-vitamin serum også. Anonymkode: d659f...037
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Hva slags ansiktspleie er det du skal ta? Når jeg tar f.eks, peeling eller microneedling får jeg beskjed om å pause retinol en uke før og etter behandling. Anonymkode: b9147...19f
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva slags ansiktspleie er det du skal ta? Når jeg tar f.eks, peeling eller microneedling får jeg beskjed om å pause retinol en uke før og etter behandling. Anonymkode: b9147...19f Det vet jeg ikke enda. Bestilte en pakke hvor man får ansiktspleie og massasje, så regner med det blir bestemt der og da? Ikke vært på før, men er ikke microneedling iallfall, det måtte bestilles separat. Anonymkode: d659f...037
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Jeg er ingen medik8 fan eller annen sånn hudpleie retinol, har sensetiv hud og den irriterte huden min uten synlig effekt. Gikk over til differin (adapelen) og bruker den annenvær natt til vær 3. Synlig effekt, masse glød og ingen problem med at huden blir irritert. Litt flassette i perioder. Thats it. Du kan fint gå til vanlig hudpleie når du bruker retinol. Du kan gjerne unngå bruken natten før timen din. Anonymkode: c12c5...9de 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli Jeg ville utsatt hele retinolen til høsten når man er mindre i solen Anonymkode: a70bb...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå