Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min eks, som jeg har holdt på med etter bruddet og som jeg trodde nå var eksklusiv med meg, har sviktet meg nå på det groveste... Vi gjorde det slutt for noen måneder siden pga uenigheter og krangling, men tok opp igjen kontakten nå nylig for å se om vi kunne redde forholdet. Det viste seg nå at han chatter med masse andre damer bak ryggen min. Han har ikke sagt noe til meg om dette, før jeg fant det ut igår kveld. Vi har diskutert dette utallige ganger. Vi hadde blitt enige om, trodde jeg i hvert fall, at vi skulle holde oss til hverandre når det gjelder chatting med andre, sex og sånne ting, og at vi ikke skulle gå bak ryggen på hverandre med andre, også så går han altså og gjør det likevel.. Jeg trodde ikke at han skulle gjøre dette mot meg nå som jeg trodde vi hadde ordnet opp. Det verste var han virket helt likegyldig til at jeg ble såret av dette. Han gikk bare ut døren når han var hos meg og dette ble oppdaget, og jeg har ikke hørt noe fra han etter dette. Nå er det gjort og skaden er skjedd, men jeg har lyst å si skikkelig ifra til han eller gjøre noe som viser at jeg ikke synes dette var greit.

Hva synes dere? Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 45881...1e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sett etter en ny mann. Det hadde jeg gjort. 

Anonymkode: d53f2...8cf

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Da vet du hvem du ikke skal ha et forhold med.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke snakket til ham mer, null kontakt. Han tok det valget selv så la ham seile sin egen sjø og gjør det beste for å komme videre selv. Man kan nesten føle seg avhengig av en annen person etter et brudd, derfor er det viktig å være med familie og venner og fylle tiden med ting som betyr noe for deg.

Anonymkode: 8cf96...85d

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han vet jo at det ikke var greit, og det var derfor han gikk ut døren og brøt av da du fant ut av det. Jeg kan skjønne om du likevel har et behov for å brøle litt til ham, men han kommer ikke til å bry seg. Han kommer til å late som (med mindre han eventuelt oppriktig mener) at han ikke er enig i at du hadde noen grunn til å forvente eksklusivitet her uansett.

Du sier også "på vei til å ordne opp" og "trodde vi hadde ordnet opp", og både at dere var enige om eksklusivitet og at du trodde dere var enige om det, litt om hverandre. Så det er åpenbart det han kommer til å legitimere oppførselen sin med. I praksis har han helt sikkert ønsket å kunne ha deg tilgjengelig frem til han fant seg noe han enda heller ville ha. Han er helt sikkert en dritt, altså, men det er liksom ikke så mye å få gjort. 

Anonymkode: 09575...a23

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et klassisk "Friends moment" - avklaringer er Vesentlig, ikke "jeg trodde at" 

Remember when Rachel said “We were on a break”? : r/howyoudoin

Anonymkode: c3c18...602

AnonymBruker
Skrevet

"Ikke er greit". Det er så tafatt. Det er for tamt.

Bli forbannet, og gi faen i fyren. Drit i å sende han meldinger, drit i å ta noe mer kontakt, og kontakter han deg, så svarer du ikke. Isfront.

MÅ du absolutt sende han en melding, så skriv at du nå vet hvilken dritt han er, og si at han aldri skal kontakte deg igjen. Ferdig.

Samme hva du gjør, IKKE skriv noe lang avhandling og syt om hvor såret du er og hvor dårlig gjort det var og blablabla. Det gidder han uansett ikke lese. Det er så taper å skrive sånt.

Anonymkode: 32b3f...674

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Gå videre og ikke se deg tilbake.

Anonymkode: c9b16...8a3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi faen. Gå videre. Aldri snakk med han igjen og ignorer om du ser han. Finn deg en bedre kjæreste, det burde ikke være så vanskelig. 

Anonymkode: 59712...df8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde rett og slett ikke tatt kontakt med han. Om han tok initiativ til det, så hadde jeg lyttet til hva han hadde å si, men samtidig gjort det helt klart at sånt gidder jeg ikke.

Har også tidligere brukt for mye tid på og ordne, styre med menn som faktisk ikke er interessert. Det er jeg helt ferdig med.

Anonymkode: 214d3...df3

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå for tida er det jammen mange rare "forhold", synes jeg. Blant disse er "ekslusiv med eksen"🧐 

I gamle dager var man sammen eller ikke sammen, det var mye enklere.

Anonymkode: 3c2ad...5ef

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tar ikke mere kontakt. Tar han kontakt, ikke svar. Du hører mere fra han likevel. 

Anonymkode: c4fd2...10d

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...