Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Puter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper dere putene deres fra? (Medium høy)

Har pleid å kjøpe fiberputer fra Jysk, da de er billige, men nå har jeg prøvd et par de siste årene, og syntes de bare klumper seg. 

(Har ikke tørketrommel så jeg kan løse opp klumpene med tennisballer.)

Anonymkode: 2e5dd...cfe

Skrevet

Jeg er fornøyd med fra Kid, men fiberputer holder ikke evig. Jeg har blitt bedre på å bytte dem ut med årene enn jeg var i min ungdom. Kjøper på 50% når de har det og de holder en del år, men kortere enn en god dunpute. Jeg foretrekker fiber da. Har også Tempur i tillegg, men må ha noe under i perioder. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker også fiber da jeg føler dunputer blir veldig flate, men kanskje jeg har funnet feil type.

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg foretrekker også fiber da jeg føler dunputer blir veldig flate, men kanskje jeg har funnet feil type.

ts

Jeg banker dunputene jevnlig, det hjelper veldig. 

Anonymkode: 4e713...6cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

ts

Kid har noen ganske høye fiberputer. De har alltid ute i butikk som en kan se på, så vil anbefale det. Her snur jeg også puten hver gang jeg bytter trekk, så den ikke blir helt most kun på en side. Jeg ligger mest på ene siden, så da er det viktig. 

Skrevet

Kjøper fiberputer på Kid og Jysk. Synes de fra Jysk har holdt lenger (ikke billigste og ikke dyreste der)

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt samme dunpute i snat 20 år. Vet ikke hvor jeg kan få kjøpt noe tilsvarende.

Anonymkode: 4f1e7...61e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...