AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Jeg var hos Cutters for å klippe meg i dag, og det hele startet ganske greit – eller, det trodde jeg i hvert fall. Jeg møtte opp akkurat da salongen åpnet, men det hadde tydeligvis flere andre også gjort. Det sto allerede en lang kø med folk utenfor. Hos Cutters kan man sette seg i kø på to måter når salongen åpner: enten via en skjerm med betalingsterminal i salongen, eller via app på mobiltelefonen din. I dag var det tekniske problemer med hele systemet deres, og flere slet med å bestille klipp. Både på skjermen og via appen. Heldigvis fikk jeg bestilt klipp via appen på mobilen. Jeg ble da automatisk først i køen, siden systemet fungerte på min telefon. Da jeg ble ropt opp først, var det imidlertid flere i køen som reagerte sterkt. Jeg fikk høre det – høylytt. De så jo at jeg var den som kom sist inn døren. Det føltes veldig ubehagelig, og ærlig talt hadde jeg mest lyst til å snu og gå. Faktum er at Cutters selv har valgt dette systemet. Det er først-til-mølla-prinsippet som gjelder, uansett om du registrerer deg på skjermen i salongen eller via mobilen. Så lenge begge løsningene er offisielt tilgjengelige, burde ikke kunder få kjeft av andre kunder for å bruke det som fungerer. Det var derfor med en bismak jeg klippet meg i dag. Hadde det vært riktig av meg å avbestille klippen min og bestille på nytt etter den andre hadde fått registrert seg? Faren da er jo at andre som bestiller via mobil kommer før meg igjen. Anonymkode: 67a45...bc5 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Hvorfor bruke masse tid på å bekuymre deg over noe du ikke styrer? legg det bort Anonymkode: 4f5e4...65a 10 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Ikke bry deg. Du har brukt en tilgjengelig løsning for booking og det er opp til bedriften å løse det på mest mulig rettferdig måte når de har tekniske problemer. Skulle folk klagd til noen fikk det være til de som styrer køen, ikke til deg som står i kø. Hvordan visste egentlig de andre at du ikke fikk bestilt før du kom dit, og dermed reelt var i kø foran de som ikke hadde gjort det samme? Hele grunnen til at jeg bestiller på app er for å kunne omtrent sette meg i stolen når jeg kommer inn døra. Jeg har ikke noe forhold til når de andre har booket og hvor lenge de har ventet. Anonymkode: d9f28...eb5 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli ogpoenget med tråden var at systemet til cutters ikke virket eller at kundene reagerte? Anonymkode: bc1e8...25f 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli Det er jo en aktuell problemstilling hvis man pleier å klippe seg der. Har opplevd liknende før, men ikke så ubehagelig som i dag. Da var det ut på dagen – ikke rett i åpningstid. Anonymkode: 67a45...bc5
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ogpoenget med tråden var at systemet til cutters ikke virket eller at kundene reagerte? Anonymkode: bc1e8...25f Poenget er at systemet kan oppleves urettferdig for de som har stått lenge å ventet, og spesielt når det er tekniske problemer. Om man som kunde selv har moralsk ansvar ovenfor de som har stått lenge å ventet. Anonymkode: 67a45...bc5 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg var hos Cutters for å klippe meg i dag, og det hele startet ganske greit – eller, det trodde jeg i hvert fall. Jeg møtte opp akkurat da salongen åpnet, men det hadde tydeligvis flere andre også gjort. Det sto allerede en lang kø med folk utenfor. Hos Cutters kan man sette seg i kø på to måter når salongen åpner: enten via en skjerm med betalingsterminal i salongen, eller via app på mobiltelefonen din. I dag var det tekniske problemer med hele systemet deres, og flere slet med å bestille klipp. Både på skjermen og via appen. Heldigvis fikk jeg bestilt klipp via appen på mobilen. Jeg ble da automatisk først i køen, siden systemet fungerte på min telefon. Da jeg ble ropt opp først, var det imidlertid flere i køen som reagerte sterkt. Jeg fikk høre det – høylytt. De så jo at jeg var den som kom sist inn døren. Det føltes veldig ubehagelig, og ærlig talt hadde jeg mest lyst til å snu og gå. Faktum er at Cutters selv har valgt dette systemet. Det er først-til-mølla-prinsippet som gjelder, uansett om du registrerer deg på skjermen i salongen eller via mobilen. Så lenge begge løsningene er offisielt tilgjengelige, burde ikke kunder få kjeft av andre kunder for å bruke det som fungerer. Det var derfor med en bismak jeg klippet meg i dag. Hadde det vært riktig av meg å avbestille klippen min og bestille på nytt etter den andre hadde fått registrert seg? Faren da er jo at andre som bestiller via mobil kommer før meg igjen. Anonymkode: 67a45...bc5 Dette er salongen sitt problem. Du skal ikke tenke på det. Anse deg selv som å ha trukket vinnerloddet denne gangen 😊 Hvordan kunder behandler hverandre er utenfor bedriftens kontroll annet enn informasjon. Kjenner jeg Cutters var det fint lite informasjon å få fra dem? Anonymkode: 22d31...f3e 4
Virrevirrevapp Skrevet 7. juli #9 Skrevet 7. juli De kan ta seg en bolle. Cutters selv foretrekker at man booker i appen.
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg var hos Cutters for å klippe meg i dag, og det hele startet ganske greit – eller, det trodde jeg i hvert fall. Jeg møtte opp akkurat da salongen åpnet, men det hadde tydeligvis flere andre også gjort. Det sto allerede en lang kø med folk utenfor. Hos Cutters kan man sette seg i kø på to måter når salongen åpner: enten via en skjerm med betalingsterminal i salongen, eller via app på mobiltelefonen din. I dag var det tekniske problemer med hele systemet deres, og flere slet med å bestille klipp. Både på skjermen og via appen. Heldigvis fikk jeg bestilt klipp via appen på mobilen. Jeg ble da automatisk først i køen, siden systemet fungerte på min telefon. Da jeg ble ropt opp først, var det imidlertid flere i køen som reagerte sterkt. Jeg fikk høre det – høylytt. De så jo at jeg var den som kom sist inn døren. Det føltes veldig ubehagelig, og ærlig talt hadde jeg mest lyst til å snu og gå. Faktum er at Cutters selv har valgt dette systemet. Det er først-til-mølla-prinsippet som gjelder, uansett om du registrerer deg på skjermen i salongen eller via mobilen. Så lenge begge løsningene er offisielt tilgjengelige, burde ikke kunder få kjeft av andre kunder for å bruke det som fungerer. Det var derfor med en bismak jeg klippet meg i dag. Hadde det vært riktig av meg å avbestille klippen min og bestille på nytt etter den andre hadde fått registrert seg? Faren da er jo at andre som bestiller via mobil kommer før meg igjen. Anonymkode: 67a45...bc5 Kø hos Cutters tidlig på morgenen midt i ferien? Finn på noe bedre. Anonymkode: efdc9...920 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli Alle prøvde på det samme, du kom tilfeldigvis først igjennom, det er ikke din skyld. Og når det er mulig å både bestille time i kassa og i app vet jo ikke de om du kanskje bestilte time før du dro hjemmefra eller ikke. Så i teorien kunne du ha vært ført i køen. Anonymkode: 28429...af8
AnonymBruker Skrevet 7. juli #12 Skrevet 7. juli Samma det vel, folk gnåler og kjefter for alt mulig rart. Hvorfor bryr du deg? Det er jo ikke du som styrer systemet dems. Anonymkode: 1acd9...d8b
AnonymBruker Skrevet 7. juli #14 Skrevet 7. juli De sto vel i kø for å registrere seg på terminalen, mens du brukte appen? Hvis folk er teknologisk tilbakestående, kommer de jo lenger bak i køen. Bedre å spørre om tips enn å bli sinna på den den som bruker tilgjengelige hjelpemidler. Anonymkode: eb5d5...054 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli #15 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (38 minutter siden): ogpoenget med tråden var at systemet til cutters ikke virket eller at kundene reagerte? Anonymkode: bc1e8...25f Se overskriften. Den røper svaret på det du lurer på. Det var nok det at de andre kundene reagerte. Anonymkode: ddd9e...53a
AnonymBruker Skrevet 7. juli #16 Skrevet 7. juli Jeg ville bare svart at jeg booket i appen før jeg dro hjemmefra, eller noe sånt..? De andre kundene kan vel ikke vite når du bestilte, uansett. Anonymkode: c141b...40d 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #17 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Så lenge begge løsningene er offisielt tilgjengelige, burde ikke kunder få kjeft av andre kunder for å bruke det som fungerer. Jo da, dette er kan jeg jo forsåvidt være enig i. Men det er bedre for deg om du vurderer hvordan du skal velge å se på dette. De ga uttrykk for sin frustrasjon, men det er ikke noe som er personlig rettet mot deg. Heller mot bedriften. Du får ikke gjort noe med omgivelsene, men hvordan du forholder deg til det er noe annet. Anonymkode: 3611d...276
AnonymBruker Skrevet 7. juli #18 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg ville bare svart at jeg booket i appen før jeg dro hjemmefra, eller noe sånt..? De andre kundene kan vel ikke vite når du bestilte, uansett. Anonymkode: c141b...40d De så jo at navnet mitt poppet opp på skjermen i det jeg kom inn døren. Gikk ikke an å bestille før de åpnet. Anonymkode: 67a45...bc5
AnonymBruker Skrevet 7. juli #19 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kø hos Cutters tidlig på morgenen midt i ferien? Finn på noe bedre. Anonymkode: efdc9...920 Mannen min klippet seg hos Cutters på fredag, da var det allerede kø før åpningstid. I Oslo er ikke dette uvanlig akkurat. Anonymkode: 30e08...e05
AnonymBruker Skrevet 7. juli #20 Skrevet 7. juli Du skulle bare sagt "Det er diva treatment fordi jeg er diva! " Anonymkode: 07c93...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå