AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Er det pent? Jeg har slanke ben. Anonymkode: daaaa...1f5
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Ja det er innafor, men ikke spør på KG etter akkurat slikt. For Her skal det ikke være noen "avvik" i klesveien. For har du lekre/pene ben, gå for å vise de Anonymkode: f68b5...a0e 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Pent for hvem/hva? På jobb? På fest? Anonymkode: 5820b...e0c 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli Det er kult på en fest en kveld det er litt kjølig. PÅ en sommerdag derimot, synes jeg det blir for mørkt. Anonymkode: 8462f...19e 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli Jeg synes aldri det er pent. Men bra Vidar forskjellig smak og. Anonymkode: 1a641...f5e 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg synes aldri det er pent. Men bra Vidar forskjellig smak og. Anonymkode: 1a641...f5e Hvem er Vidar? Anonymkode: 2d731...6e7 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli #9 Skrevet 7. juli Veldig 2008 med shorts over strømpebukser, med mindre man er et barn. Anonymkode: 641d9...d3b 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli Var vel en tråd her nylig hvor svarene var omtrent unisone i at det ikke er pent, også var det noen som hardnakket påsto de så smashint ut i det, og postet bilder av noen i korte skinnshorts med strømpebukse under (som «bevis» på at det så bra ut) Det er vel lite som ser mer krampaktig ut enn en voksen dame med skinnshorts og tights… Anonymkode: cf7c6...eed 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli Det var veldig in i ca 2008,i hvert fall. Anonymkode: af5ca...19f 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #12 Skrevet 7. juli Veldig 2010! Men kanskje inn igjen? Jeg syns det var kult og fint da 😅 Anonymkode: b1ec1...af9 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #13 Skrevet 7. juli Når vi kom til Cuba i 2015 hadde jentene der svarte strømpebukser under dongerishorts. Dette var strømpebukser med blondemønster. Tenkte det så latterlig ut. Hvorfor bruke penger på strømpebukser, aksepter deg selv uten. Anonymkode: 5189c...592
AnonymBruker Skrevet 7. juli #14 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Veldig 2010! Men kanskje inn igjen? Jeg syns det var kult og fint da 😅 Anonymkode: b1ec1...af9 Samstemmer👍 Anonymkode: 2d731...6e7
AnonymBruker Skrevet 7. juli #15 Skrevet 7. juli Trender kommer og går, så mulig shorts med strømpebukse er in igjen nå. Uansett er jeg glad jeg er voksen nok til å gå i det JEG syns er fint. Å være trygg på seg selv er finere enn alle klesstiler i verden! 👍🏼 Anonymkode: eb7fb...b4c
AnonymBruker Skrevet 7. juli #16 Skrevet 7. juli Det har aldri vært ut og kan være veldig fint. Anonymkode: 936f3...8f0 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #17 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har aldri vært ut og kan være veldig fint. Anonymkode: 936f3...8f0 Vakkert! Anonymkode: 2d731...6e7
AnonymBruker Skrevet 7. juli #20 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Nei. Anonymkode: 41343...074 Jo, vakkert! Anonymkode: 2d731...6e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå