Gå til innhold

det flaueste/ekleste du har opplevd under sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg kan starte. min eks og jeg hadde oralsex i 69. jeg som mann oppå hu. slikket hu og da med nesa vendt mot rompa. 

så slipper hu en lydløs fis så jeg kjenner det svir i nesa omtrent. Det lukta så forferdelig at jeg ikke klarte å fortsette noe. lukta satt seg skikkelig. 🤢

Anonymkode: 05985...44f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sa feil navn,har også prompa.

Anonymkode: fd650...535

• Nyttig 1
Skrevet

Eneste jeg kan komme på er lekkasjer under analsex, men det er bare å vaske og skylle og sette igang igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Skal mye til for at sex er ekkelt. Kommer ikke på noen ting. 

Anonymkode: 8d626...434

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd små lekkasjer under analsex, men som Snok1skriver er det jo bare å skylle vekk. 
Jeg har også opplevd fittefis og å sprute han rett i fjeset da jeg squirta😅 Var ikke så pinlig bare mest morsomt egentlig.

Anonymkode: ce039...1b3

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har opplevd små lekkasjer under analsex, men som Snok1skriver er det jo bare å skylle vekk. 
Jeg har også opplevd fittefis og å sprute han rett i fjeset da jeg squirta😅 Var ikke så pinlig bare mest morsomt egentlig.

ja det synes heller ikke jeg er noe stress. men den fisen rett i nesa var ganske heftig. 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

ja det synes heller ikke jeg er noe stress. men den fisen rett i nesa var ganske heftig. 😄

Ja det skjønner jeg godt, huffameg🤭

AnonymBruker
Skrevet

Analsex. Kroppen slapp alt jeg hadde av avføring og det var mye. I tillegg bodde han på hybel og delte bad og vaskerom med 4 andre. Aldri igjen.

Anonymkode: e8ea3...51a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Analsex. Kroppen slapp alt jeg hadde av avføring og det var mye. I tillegg bodde han på hybel og delte bad og vaskerom med 4 andre. Aldri igjen.

Anonymkode: e8ea3...51a

ah den ser jeg kan være noe kinkig. 😰

AnonymBruker
Skrevet

sugde av elskeren min i dusjen og da tisset han uten å si noe. Var ikke hele verden, men ikke noe jeg hadde akseptert hvis han spurte. 

Anonymkode: 737f7...ce9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

sugde av elskeren min i dusjen og da tisset han uten å si noe. Var ikke hele verden, men ikke noe jeg hadde akseptert hvis han spurte. 

Anonymkode: 737f7...ce9

hva feiler det folk. 😂 han altså. 

AnonymBruker
Skrevet

Bæsjet på meg. Ikke mye, men det kom noe. Vi har veldig røff sex noen ganger men det er jo flaut.

Det er noe vi spøker om ofte hos oss.

Anonymkode: 3855e...3ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjedde bare for noen år siden. Svigermor tok kona og meg på fersken da hun ga meg en blowjob. Hun gikk inn i feil rom i en feriebolig vi leide, så hun så i detalj akkurat hva som skjedde. Men det verste var at svigermor fortalte kona mi ved frokostbordet dagen etter hvor velutrustet og stor hun synes jeg var. Jeg og kona har aldri vært så flau i hele vårt liv. Men det skal sies at svigermor er en relativt kul dame som sier og gjør veldig mye rart. 

Anonymkode: 62925...a32

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg og feis en kar midt i fleisen i 69, det er nok det flaueste jeg har opplevd, men reaksjonen min var at jeg lo så jeg tissa på meg. Er bare noen ganger umulig å holde igjen da. 

Andre var at jeg spydde på en under blowjob. Da han trykte hodet mitt litt for hardt ned.

Hilsen dame

Anonymkode: 19df2...72e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da vi hadde hatt sex i alle mulige slags stillinger og han uten forvarsel stakk en finger oppi rumpa mi. Jeg hadde spist fet mat i flere dager så da han gjorde det var det rimelig flytende det som ble resultatet 🤦‍♀️ økta ble avslutta rimelig kjapt og han nærmest løp ut 😂 til pass sier jeg bare, man spør først når det kommer til analen!

Anonymkode: ea00a...6be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke akkurat under sex, men før sex. Jeg klarte ikke å få en ereksjon.

Anonymkode: 6faa7...eb5

AnonymBruker
Skrevet

Det var første gang. Jeg trodde vi skulle ha nach og drikke, men det var i seng. Vi gikk i samme klasse. Han lokket og loknet, så det ble sex. Det var kompisens hus, og det kom litt blod på lakenet. Han prøvde også å stikke den inn bak. Det var flaut alt. Kompisen «sov» (?) i samme store rom et sted. Jeg tror det var et rom i kjelleren. Om han hørte maset burde han ha sagt noe. Men det var flaut, og det ødela mye for sexlivet mitt årene etter. 

Anonymkode: a69d0...80a

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr jeg ikke kjente for sex. Han lå klar på rommet, og jeg skulle bare gå inn i huset hans og finne rommet i andre etasje. Men så når jeg var der, fikk han den ikke opp. Jeg forsøkte å le litt avvæpnende, liksom "hehe, så rare vi er her skal vi møtes bare for sex og så får vi det ikke helt til", men det burde jeg jo ikke gjort for det tok han helt forferdelig dårlig opp. Så han ble skikkelig sur. 

Hele situasjonen syntes jeg ble riktig pinlig. Ligge der kliss naken med en pottsur mann jeg ikke ante noe om. Uffameg, alt dumt jeg gjorde da jeg var ung. Flaut og ekkelt var det. Uggent. 

Anonymkode: d884c...34b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom på noe annet også. To ganger har jeg opplevd at fyren har «forsvunnet» i huset, og at jeg har måttet lete etter adressen for å få meg taxi hjem. Pinlig å bli forlatt alene på et soverom i et fremmed hus! Han ene var for full til å ha sex, og han andre var stygg i munnen fordi - ja, jeg vet ikke. Drittsekker. Men da føler man seg brukt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var første gang. Jeg trodde vi skulle ha nach og drikke, men det var i seng. Vi gikk i samme klasse. Han lokket og loknet, så det ble sex. Det var kompisens hus, og det kom litt blod på lakenet. Han prøvde også å stikke den inn bak. Det var flaut alt. Kompisen «sov» (?) i samme store rom et sted. Jeg tror det var et rom i kjelleren. Om han hørte maset burde han ha sagt noe. Men det var flaut, og det ødela mye for sexlivet mitt årene etter. 

Tusen takk du som ga hjertet. Det betyr mer enn du aner. Jeg har ikke sagt dette til noen (jo, venninne da det skjedde, men ikke hvordan det egentlig var). Bare at det var første gangen. Takk for hjertet. Det gjør godt selv om du er en anonym fremmed. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...