AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli K42 her, og jeg lurer på hva det er med spanking og hvorfor tenner jeg på å få en runde på «blanke messingen» ??! Jeg har aldri opplevd å bli fysisk straffet men var i ungdomstiden sammen med en noe eldre type som ga meg noen runder med spank(kun seksuelt og for gøy) og dey tente meg voldsomt😳 Nå i voksen alder fantaserer jeg stadig om at jeg er ung og hat vært «uskikkelig pike» og at en eldre fyr har en eller annen type makt over meg å drar meg ned på fanget for en real runde spank med rompa bar for ham😳 Jeg har fortalt om dette til samboer og han «skjønner» men får det ikke til, han er rett og slett for snill og det faller seg ikke naturlig for ham😳 Dette irriterer meg faktisk, både at jeg tenner og fantaserer om det og at typen er for snill😳 Andre som har det slik og hva gjør dere med sånt?😳 Anonymkode: 4865a...798
Bamseklemmer Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli (endret) Hensikten med spankinger er vel at blodsirkulasjonen øker betraktelig.. slik at svampen fylles til klitt/pikk, og får ereksjon og blir kåt av det. Så han trenger ikke å slå så hardt, men heller litt svakere og bruke litt mere tid på spankingen. Hvor hardt er jo du som bestemmer også.. Litt synd hvis han ikke blir kåt, av at du blir kåt av det I mine opplevelser blir jeg enormt kåt av å se andre umenneskelig kåt av dette. Noen andre har fått opphisselses-orgasme av dette, så spanking betyr ikke juling. Vi brukte ice-gel som gir en brennende effekt, og en flogger av skinn og ikke håndflaten. I tillegg bind for øynene, så fikk hun fantasere vilt på hvem hun ville🫠 TS.. Ikke gi deg på dette, prøv å forklare at det ikke er så ondt som det ser ut til.. Ikke vær lydfattig.. vis han ditt ansikt, så ser han selv hvor kåt du er🤭👏 Endret 7. juli av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli På grunn av den fysiske følelsen og pga maktlek. Du og kjæresten høres ikke helt kompatibel ut. Anonymkode: 87569...440 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Jeg blir også veldig tent av det, om det ikke er altfor hardt, vil ikke at det skal gjøre vondt heller. Det falt heller ikke naturlig for min eksmann, og det er frustrerende når man ikke er kompatible på sånt. Jeg liker å bli tatt hardt, holdt rundt halsen og slikt også, han var nok ikke en dominant mann. Anonymkode: 3dd36...d64
Eureka! Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli (endret) I følge min opplevelse av hva lest og hørt og hva venner har sagt, så er det verdens mest vanlige kvinnelige fantasi. Så jeg føler meg helt normal. Hvorfor det er sånn, er det nok bare naturen som har svar på. Men jeg tenker som så at det er såå mange ting jeg gjerne skulle gjort her i livet som jeg bare ikke får. Jeg vil f.eks så inderlig være med på en romferd. Det er tvilsomt at jeg får oppleve, så jeg går ikke rundt og savner det. Og det gjelder så mange ting her i livet, at om jeg skulle savnet og dvelt ved, så ville det gått ut over humøret tror jeg. Det er litt toskete utopi det der med at man absolutt må gjøre alt man har lyst til her i livet. Så jeg lever fint her nede på bakken uten øm stump. Endret 7. juli av Eureka!
AnonymBruker Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli Før har jeg syntes det er kleint, men med han jeg er med nå er det veldig naturlig og godt. For ham skjer det når han er ekstra kåt, og han er så sterk og har så store hender at det blir veldig naturlig og med en veldig kaft. Det er godt når det svir. Deg er godt å kjenne kraften i kåtheten hans. Av og til ber jeg om mer. Han kan også gjøre det på fitta. Noe som jeg i alle fall syntes var ekstra ekstra harry. Men det er digg det også. Det er digg fordi det med ham er så naturlig. Det har mye å si om det er riktige mannen. Anonymkode: 6cdfb...86a 1
Bamseklemmer Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Før har jeg syntes det er kleint, men med han jeg er med nå er det veldig naturlig og godt. For ham skjer det når han er ekstra kåt, og han er så sterk og har så store hender at det blir veldig naturlig og med en veldig kaft. Det er godt når det svir. Deg er godt å kjenne kraften i kåtheten hans. Av og til ber jeg om mer. Han kan også gjøre det på fitta. Noe som jeg i alle fall syntes var ekstra ekstra harry. Men det er digg det også. Det er digg fordi det med ham er så naturlig. Det har mye å si om det er riktige mannen. Anonymkode: 6cdfb...86a Den klappingen mot fitta.. Er også en afrikansk oppfinnelse, og mye brukt som squirt metode🫡
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Skrevet 7. juli Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Den klappingen mot fitta.. Er også en afrikansk oppfinnelse, og mye brukt som squirt metode🫡 Du vet opprinnelsen for en sex handling? Sex har da fantes i alle menneskers tider. Tror neppe de fant på noe så basic som klapping på fitta bare i Africa pga squirt. Anonymkode: 6cdfb...86a 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #9 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet opprinnelsen for en sex handling? Sex har da fantes i alle menneskers tider. Tror neppe de fant på noe så basic som klapping på fitta bare i Africa pga squirt. Anonymkode: 6cdfb...86a Men ikke alle vet at det var Bamseklemmer som brakte denne oppdagelsen til Europa, etter at han hadde tilfredsstilt 56 kvinner i alle aldre og fasonger i 14 afrikanske land. Anonymkode: a8fff...17e 3 1 1
Bamseklemmer Skrevet 8. juli #10 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du vet opprinnelsen for en sex handling? Sex har da fantes i alle menneskers tider. Tror neppe de fant på noe så basic som klapping på fitta bare i Africa pga squirt. Anonymkode: 6cdfb...86a AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men ikke alle vet at det var Bamseklemmer som brakte denne oppdagelsen til Europa, etter at han hadde tilfredsstilt 56 kvinner i alle aldre og fasonger i 14 afrikanske land. Anonymkode: a8fff...17e Neida.. Opprinnelsen Kunyasa teknikken kommer fra det 3. dynasti (ca. 2686-2613 f.Kr) Altså, litt før jeg ble født😅 https://fiolsex.net/wp/?p=6012&page=2 https://no.wikipedia.org/wiki/Kunyaza
AnonymBruker Skrevet 8. juli #11 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): K42 her, og jeg lurer på hva det er med spanking og hvorfor tenner jeg på å få en runde på «blanke messingen» ??! Jeg har aldri opplevd å bli fysisk straffet men var i ungdomstiden sammen med en noe eldre type som ga meg noen runder med spank(kun seksuelt og for gøy) og dey tente meg voldsomt😳 Nå i voksen alder fantaserer jeg stadig om at jeg er ung og hat vært «uskikkelig pike» og at en eldre fyr har en eller annen type makt over meg å drar meg ned på fanget for en real runde spank med rompa bar for ham😳 Jeg har fortalt om dette til samboer og han «skjønner» men får det ikke til, han er rett og slett for snill og det faller seg ikke naturlig for ham😳 Dette irriterer meg faktisk, både at jeg tenner og fantaserer om det og at typen er for snill😳 Andre som har det slik og hva gjør dere med sånt?😳 Anonymkode: 4865a...798 Det handler ikke om man er snill eller ei, da blander du kink og misbruk. Har en bamse av en partner, som ikke finnes slem. Men vi har en felles kink. Dessverre er det slik at det ikke er for alle, og da blir det jo bare helt feil å skulle delta. Bdsm bør alltid være entusiastisk samtykkende😊 Vet om par der den kinky part har dispensasjon til å leve ut linken med andre fordi den ikke innebærer penetrering 😊 Anonymkode: ad581...950
AnonymBruker Skrevet 8. juli #12 Skrevet 8. juli Eureka! skrev (14 timer siden): I følge min opplevelse av hva lest og hørt og hva venner har sagt, så er det verdens mest vanlige kvinnelige fantasi. Så jeg føler meg helt normal. Hvorfor det er sånn, er det nok bare naturen som har svar på. Men jeg tenker som så at det er såå mange ting jeg gjerne skulle gjort her i livet som jeg bare ikke får. Jeg vil f.eks så inderlig være med på en romferd. Det er tvilsomt at jeg får oppleve, så jeg går ikke rundt og savner det. Og det gjelder så mange ting her i livet, at om jeg skulle savnet og dvelt ved, så ville det gått ut over humøret tror jeg. Det er litt toskete utopi det der med at man absolutt må gjøre alt man har lyst til her i livet. Så jeg lever fint her nede på bakken uten øm stump. En drøm og behov er vel ikke helt det samme.. Tenker at ikke alle klarer å sette seg inn i det. Det at noen sidestiller det med feks en tur til verdensrommet, forteller jo hvor lite aktuelt det er for enkelte å skulle sette seg inn i det og nyte en slik rolle.. Anonymkode: ad581...950
AnonymBruker Skrevet 8. juli #13 Skrevet 8. juli Trådstarter her. Det er ikke slik at vi nødvendigvis har en dårlig match seksuelt, da vi har masse god og fin sex, masse turn oms vi deler og lever med men når det kommer til spanking er han for «snill» og det faller seg veldig unaturlig for ham å gi meg en runde spank da han ikke linker det til en fin greie eller noe seksuelt. Jeg tror han linker det langt mer til å være noe han rett og slett ikke skal gjøre for at det ikke er en snill eller god handling fra hans side. Anonymkode: 4865a...798
Eureka! Skrevet 8. juli #14 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): En drøm og behov er vel ikke helt det samme.. Tenker at ikke alle klarer å sette seg inn i det. Det at noen sidestiller det med feks en tur til verdensrommet, forteller jo hvor lite aktuelt det er for enkelte å skulle sette seg inn i det og nyte en slik rolle.. Anonymkode: ad581...950 Ikke så greit å definere hva som er et behov da. Tviler på at spanking kan betegnes som et behov. At man kunne fått det som ytelse fra NAV om man ikke klarer å skaffe det selv liksom, nja. Og om man har en traust mann er nok spankingen like fjern som en romferd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå