Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt «traumatisert» av at tidligere partner som hintet frem at han likte og ville utforske mer analt - kom ut som bifil etter forholdet vårt. Så når min nye partner nå hinter frem til det samme, så freaker jeg helt ut og tenker at han er nysgjerrig selv. (Om ikke, så kan jeg BIDRA til at han blir mer nysgjerrig ved å innfri de ønskene). Det er ikke snakk om noe annet enn en finger, men allikevel føler jeg på risikoene det medfører.

Jeg vil gjerne høre deres meninger og erfaringer om dette. Gutt som liker analt = binysgjerrig? Eller går det an å bare like analt og samtidig være 100% heterofil? 

Vet at det er teite spørsmål, men jeg er oppriktig redd for å innfri ønsker som gjør at han får lyst på mer. Og mer. Og mer.

Anonymkode: 901af...73f

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes nok menn som ikke vil bli tatt i rassen. Men at han vil bli tatt i rassen betyr ikke at han må være skap homo/bi.

Anonymkode: 27410...cd3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har blitt «traumatisert» av at tidligere partner som hintet frem at han likte og ville utforske mer analt - kom ut som bifil etter forholdet vårt.

Hva er traumatiserende ved dette?

• Liker 1
Skrevet

Menn har like mange nervendinger i rumpa og like mye prostata uansett legning. 

Det er ingen grunn til å tro at han er bi eller homo selv om han er glad i analkos

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...