AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Hei er over 50 nå. Å lurer på om jeansjakke og skjorte er innafor ?. Skal ikke ha de samtidig Men ser det har kommet litt av det i butikker . Synes det er greie sommerplagg med en topp inni. Har aldri likt å bruke flere dongeri klær samtidig . Men er det fint ?. Hva synes dere. Anonymkode: 12d5d...c10
Helene Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Jeg kjøpte en jeans jakke i fjor. Den var feminin og helt meg. Om du er 50 eller noe, bruk det du trives i. 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Jeg liker ikke flere dongeriplagg samtidig, for vi vokste jo opp i det😂 MEN nå er det på mote igjen, uten at det påvirker meg. Mulig jeg kunne brukt jeansjakke til svarte jeans, men fortsatt usikker😅 Anonymkode: 22e43...63d 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Det er ikke aldersgrense på olajakke og olaskjorte, heldigvis. Jeg ser folk i alle aldere som går med det 👍🏻 Anonymkode: 13391...01b 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli 48 og går med begge deler med en selvfølge. Har mange jeans jakker, skiller meg ikke av med de på mange mange år. Jenas skjorter bruker jeg kun noen få ganger i året, men har det. Anonymkode: fb4fa...28a 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli jeg er over 50 og har både jeansjakke, skjorte og kjole Anonymkode: 816e5...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå