Gå til innhold

Leter etter fine teltplasser nær Kristansand

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Noen som vet om noen fine teltplasser i nærheten av Kristiansand? Ca 30 minutters kjøring fra sentrum. Ikke campingplasser, men friluftsområder som egner seg for camping med stort telt på ca 4x6 meter 🤪 så trenger en plass med flat slette! 

Håper noen har fine tips til meg😊

Anonymkode: 8232f...eb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og kort vei å gå fra parkeringsplass da teltet er stort og veier enndel!  Leter etter plasser det er greit å dra til med barna på helgeutflukter 😊

Anonymkode: 8232f...eb2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett noen telte innerst ved Grostøl og badeplassen der. Generelt vært lite folk der. Om du vet hvor Joker på Justvik er så er det innerst i Grostølveien der og til høyre, og høyre ved bommen. Kanskje 100meter å gå. Det er også fin gapahuk ved «Halveis», som er ca halvveis utover samme veien. Der er det jungelgym og diverse å leke også. Jeg trooor det går an å telte der og, men er ikke sikker. 
Lite obs, det er mye orm i området, og det er mye flyvende vesener på kvelden, så ta med insektsspray. Normal har billig og ok. 

Anonymkode: 2c1fd...114

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du er villig til å kjøre til Fevik er Hasseltangen fin. Det er parkering, grenseområde, bålpsnne og toalett, men er ikke campingplass eller organisert på noe måte. Kjør helt til grusveien slutter og parker der. 

https://www.visitnorway.no/reisemal/sorlandet/grimstad/listings-grimstad/hasseltangen/198077/

Anonymkode: 4921d...ff3

Gressområde, ikke grenseområde 😅

Anonymkode: 4921d...ff3

AnonymBruker
Skrevet

Svarttjønn, Baneheia, Ravnedalen....

Anonymkode: d4f03...42e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...