AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Jeg har chattet med en mann på Facebook dating i flere måneder. Begge var da laid back og sendte ikke meldinger hver dag. For halvannen uke siden var jeg på besøk hos han. (Har felles kjente så han er ikke farlig...). Han var verdens hyggeligste mann og jeg ble virkelig betatt av måten han var på. Disket opp med mat og vi pratet og pratet i mange timer. Han sa at han ikke var av typen som bare hopper inn i et forhold, men at han jo ønsket er stabilt forhold på sikt. Når jeg skulle dra fikk jeg en kjempegod klem og han kysset meg på kinnet. Etter daten spurte jeg hva han tenkte videre og han skrev at han gjerne ville treffe meg igjen og at han likte meg veldig godt. Jeg ble overlykkelig og tok vel litt av..... Har så mange dårlige erfaringer fra tidligere. Den siste uka har jeg hørt mye mindre fra han, men vet han har vært syk. Det er jeg som har skrevet melding først hver dag, men han svarer. Vi har avtalt å treffes neste fredag. På fredag hadde jeg drukket litt og sendte en melding hvor jeg skrev at jeg likte han veldig godt. Da skrev han at han likte meg veldig godt også..... men så ble det ganske stille. Jeg sendte en melding i går, veldig kort, og han svarte veldig kort. Akkurat det samme i dag. I dag ventet jeg til nå, for å se om han ville skrive først, men det gjorde han ikke. Jeg vet at jeg er helt håpløst usikker, men det er bare sånn det er. Jeg får litt panikk, tenker at nå liker han meg ikke lenger. Han har funnet noen andre, han vil ikke treffe meg allikevel....... Og så får jeg lyst til å sende melding og spørre om noe har forandret seg.... Men det vil vel gjøre mer skade enn godt uansett.... Skal jeg fortsette å sende han en god natt melding eller skal jeg bestemme meg for å ikke skrive først i morgen? Jeg vet at det er dustete å henge seg opp i meldinger, men jeg klarer ikke å la være... Liker han så godt og håper liksom at det snart er min tur til å være litt heldig.... Anonymkode: 6e2a7...5e1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli Kan være han blir stressa om du er på hele tiden. Jeg trekker meg om menn er slik mot meg. Ta det kanskje litt rolig å se hva som skjer. Lykke til🥰 Anonymkode: c0a72...684 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Beklager, men det høres ikke ut som han er spesielt interessert. Mulig han sjekker ut andre muligheter, og vil holde deg varm, men hadde han vært veldig interessert, så hadde han vært mye mer på. Jeg hadde nok latt han være, ikke skriv masse meldinger osv, da virker du bare desperat. Ha litt is i magen, og la han ta kontakt istedet. Om han faktisk er interessert, så vil du høre fra han! Anonymkode: e1b22...57a 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli Du får spørre han hva som gjør at han er mindre "på" nå. Anonymkode: fdeed...bcc 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli Kanskje han bare er en som skriver lite. Du sa jo han var laid back før også. Du får treffe han igjen og se hva som skjer videre. Ta det rolig, ingen grunn til å ta av. Anonymkode: ffe1d...117 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli Virker som du er litt for på og ivrig. Kan bli for mye når man kun har møttes en gang. Menn liker ofte å jakte litt også. Være litt kostbar. Anonymkode: a727f...909 3
Mardina Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har chattet med en mann på Facebook dating i flere måneder. Begge var da laid back og sendte ikke meldinger hver dag. For halvannen uke siden var jeg på besøk hos han. (Har felles kjente så han er ikke farlig...). Han var verdens hyggeligste mann og jeg ble virkelig betatt av måten han var på. Disket opp med mat og vi pratet og pratet i mange timer. Han sa at han ikke var av typen som bare hopper inn i et forhold, men at han jo ønsket er stabilt forhold på sikt. Når jeg skulle dra fikk jeg en kjempegod klem og han kysset meg på kinnet. Etter daten spurte jeg hva han tenkte videre og han skrev at han gjerne ville treffe meg igjen og at han likte meg veldig godt. Jeg ble overlykkelig og tok vel litt av..... Har så mange dårlige erfaringer fra tidligere. Den siste uka har jeg hørt mye mindre fra han, men vet han har vært syk. Det er jeg som har skrevet melding først hver dag, men han svarer. Vi har avtalt å treffes neste fredag. På fredag hadde jeg drukket litt og sendte en melding hvor jeg skrev at jeg likte han veldig godt. Da skrev han at han likte meg veldig godt også..... men så ble det ganske stille. Jeg sendte en melding i går, veldig kort, og han svarte veldig kort. Akkurat det samme i dag. I dag ventet jeg til nå, for å se om han ville skrive først, men det gjorde han ikke. Jeg vet at jeg er helt håpløst usikker, men det er bare sånn det er. Jeg får litt panikk, tenker at nå liker han meg ikke lenger. Han har funnet noen andre, han vil ikke treffe meg allikevel....... Og så får jeg lyst til å sende melding og spørre om noe har forandret seg.... Men det vil vel gjøre mer skade enn godt uansett.... Skal jeg fortsette å sende han en god natt melding eller skal jeg bestemme meg for å ikke skrive først i morgen? Jeg vet at det er dustete å henge seg opp i meldinger, men jeg klarer ikke å la være... Liker han så godt og håper liksom at det snart er min tur til å være litt heldig.... Anonymkode: 6e2a7...5e1 Det er ikke alle som sitter limt på tlf/SoMe hele døgnet da... 😄 Han jeg dater, kan også innimellom bruke litt tid på å svare på meldinger, men han svarer alltid. Han foretrekker heller å snakke i tlf. Og det er jo nettopp fordi han gjør andre ting i løpet av dagen. Pust med magen du og prøv å ikke over analysere alt... Jeg vet det er vanskelig å la være, men prøv i hvert fall 😊 Gi mannen litt pusterom. Jeg personlig hater at folk maser på meg 😝 Noe jeg føler at du kanskje gjør i denne situasjonen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå