Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og sønnen min sover i samme seng, men han på helt over i andre enden av dobbeltsengen min, så han kan det ikke ha vært. Jeg lå på siden og merket tydelig en finger trykke meg i siden, der jeg er veldig kilen (rett over hoftebenet) det var utrolig ekte og ganske hardt . Jeg overdiver ikke. Har merket mye opp igjennom men aldri dette, så fysisk. 

Jeg så rett mot min sønn, han lå og sov dypt. 

Hva i alle dager? Kl var 03:37. 

Anonymkode: 7ca1c...c7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Inni kroppen? Du får følge med om du får «stikk» igjen, tilfelle det er noe du bør sjekke.

Anonymkode: 1ba7d...b34

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Inni kroppen? Du får følge med om du får «stikk» igjen, tilfelle det er noe du bør sjekke.

Anonymkode: 1ba7d...b34

Nei det var tydelig utenpå. 

Det var en inn på utsiden. Kiling

Skrevet

foten hans ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har drømt noe lignende. At noen presser en finger inn i navelen min. Utrolig ubehagelig og føltes virkelig men var bare en drøm

Anonymkode: 41ce2...e86

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Antakelig ble du befruktet av gud ved den hellige ånd. Om ni måneder føder du den nye jesus. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei men dette var veldig rart. Nei ikke foten hans heller, det var en finger ret inn i siden. Nå har det skjedd litt saker og ting i dette huset. 

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det skjedde jo i heksetimen, så har du blitt befruktet er det vel av djevelen, men sannsynlig bare noen som prøver og få kontakt med deg. 

Anonymkode: b863c...21b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Vel, det skjedde jo i heksetimen, så har du blitt befruktet er det vel av djevelen, men sannsynlig bare noen som prøver og få kontakt med deg. 

Så en ond ånd? Som vil meg vondt? Jeg våkner alltid rundt 03 tiden

Jeg kjente også tyngdekraft på dyna mi etterpå. Følte det var noen der. 

AnonymBruker
Skrevet

Hjernen din kan simulere fysiske opplevelser i drømmer. Akkurat som du kan “se” eller “høre” ting i en drøm, kan du også “føle” berøring. Drømmer aktiverer mange av de samme hjernesentrene som brukes når du er våken.

Anonymkode: 93bb3...5a6

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg og sønnen min sover i samme seng, men han på helt over i andre enden av dobbeltsengen min, så han kan det ikke ha vært. Jeg lå på siden og merket tydelig en finger trykke meg i siden, der jeg er veldig kilen (rett over hoftebenet) det var utrolig ekte og ganske hardt . Jeg overdiver ikke. Har merket mye opp igjennom men aldri dette, så fysisk. 

Jeg så rett mot min sønn, han lå og sov dypt. 

Hva i alle dager? Kl var 03:37. 

Er du syk? Hvorfor sover du sammen med sønnen din? Er han en baby? 

Anonymkode: a1e0f...67a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Søvnparalyse. Om man slår seg til ro med at ting alltid har en naturlig forklaring blir livet lettere.

Anonymkode: b16e4...725

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor må det være en ond ånd som vil deg vondt? 
tja, vet ikke om jeg tror på dette eller ikke, men det har jo vært en greie siden 1500- tallet uten at noen har klart og komme med en logisk forklaring. 
selv blir jeg vekket av bestemor kl 3 innimellom, aner ikke hva det er og om det er virkelig , men det er jo ikke noe vondt. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt utrolig at jeg fortsatt må fortelle folk dette i 2025, men det finnes ikke spøkelser. Det skjer saker og ting i alle hus. Selv om du ikke kan forklare det der og da ligger det nødvendigvis ikke noe mer i det. Hjernen vår er utrolig og kan spille oss et puss fra tid til annen. Slutt å gå rundt og være redd for spøkelser, det er helt unødvendig. 

Det er mer sannsynlig at du har en fremmed mann under senga som poker deg om natta. 

Anonymkode: b4bf4...1cc

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Søvnparalyse. Om man slår seg til ro med at ting alltid har en naturlig forklaring blir livet lettere.

Anonymkode: b16e4...725

Næh.. det er så mye det ikke finnes naturlige forklaringer eller forklaringer på, så da må man slutte og tenke. Det er ingen vits i og gjøre det til onde ånder heller da 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt utrolig at jeg fortsatt må fortelle folk dette i 2025, men det finnes ikke spøkelser. Det skjer saker og ting i alle hus. Selv om du ikke kan forklare det der og da ligger det nødvendigvis ikke noe mer i det. Hjernen vår er utrolig og kan spille oss et puss fra tid til annen. Slutt å gå rundt og være redd for spøkelser, det er helt unødvendig. 

Det er mer sannsynlig at du har en fremmed mann under senga som poker deg om natta. 

Problemet er at du aldri kan bevise det. Det blir bare en påstand. Hjernen vår er utrolig, og du bruker bare en del av den. Kanskje vi hadde skjønt mer om vi lærte oss og bruke mer av hjernen. Det ts har opplevd kan absolutt ha vært en drøm ja. 
hadde blitt mer redd av og ha en fremmed mann boende under senga enn et spøkelse i hus 😅 jeg skjønner uansett ikke hva ts er redd for, og det faktisk er noen fra den andre siden som prøver og få kontakt er det vel neppe en « ond ånd». 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Problemet er at du aldri kan bevise det. Det blir bare en påstand. Hjernen vår er utrolig, og du bruker bare en del av den. Kanskje vi hadde skjønt mer om vi lærte oss og bruke mer av hjernen. Det ts har opplevd kan absolutt ha vært en drøm ja. 
hadde blitt mer redd av og ha en fremmed mann boende under senga enn et spøkelse i hus 😅 jeg skjønner uansett ikke hva ts er redd for, og det faktisk er noen fra den andre siden som prøver og få kontakt er det vel neppe en « ond ånd». 

Det kan ikke bevises, for det er ikke ekte. Før forsto vi ikke torden, da var det Tor med hammern som slo. Nå vet vi bedre. Enda forstår vi ikke døden, så vi dikter opp all slags svada for å få en type forklaring. Hadde spøkelser vært ekte, hadde dere kunnet bevise det og ikke bare «kjent energiene på kroppen».

Så pust med magen ts og gjenta etter meg: «det finnes ikke spøkelser.»  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor må det være en ond ånd som vil deg vondt? 
tja, vet ikke om jeg tror på dette eller ikke, men det har jo vært en greie siden 1500- tallet uten at noen har klart og komme med en logisk forklaring. 
selv blir jeg vekket av bestemor kl 3 innimellom, aner ikke hva det er og om det er virkelig , men det er jo ikke noe vondt. 

Jeg spør jo deg, sier ikke det er noe ondt. 

Nei nå ser jeg jo her i tråden at det atter ei gang at folk aldri har merket noe utenomjordisk ting. Er dere bedrevitere? Eller har dere ikke forstått at det faktisk finnes flere enn oss her på jorden? 

Det er slettes ikke utenkelig at energier henger igjen etter vi dør. Sjelen lever jo videre. Hvorfor er det så mye bevis på at det finnes energier som har gått bort fra oss? Kaller det energi og ikke spøkelser, det finnes i fortellinger. 

AnonymBruker
Skrevet

Drømmer kan "bli med" i våken tilstand noen få sekunder i det man våkner og man er midt mellom søvn/drøm og bevissthet. Jeg har f.eks drømt om edderkopper, våknet og "sett" store edderkopper på veggene. Som selvsagt ikke var der, var bare en etterlevning fra drømmen.

Anonymkode: 5330f...ac8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det kan ikke bevises, for det er ikke ekte. Før forsto vi ikke torden, da var det Tor med hammern som slo. Nå vet vi bedre. Enda forstår vi ikke døden, så vi dikter opp all slags svada for å få en type forklaring. Hadde spøkelser vært ekte, hadde dere kunnet bevise det og ikke bare «kjent energiene på kroppen».

Så pust med magen ts og gjenta etter meg: «det finnes ikke spøkelser.»  

Det henger energier igjen fra de døde. Jeg har jobbet flere år på sykehjem og filmet en utrolig hendelse som fikk skeptikere til å måpe. Du har bare ikke opplevd ting og er mest sannsynlig ikke åpen og mottakelig som det heter 😉

Det er jeg. 

Ts

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...