Gå til innhold

Dama til X’en sier hun har lyst på meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde et forhold til en gift mann over flere år. Det ble slutt da kona fant ut om det. Ble visst skikkelig oppvask, men de er fortsatt sammen et år etter. I går møtte jeg dama på byen. Hun kom bort til meg og begynte å prate. Etterhvert betrodde hun meg at hun ikke har det så bra og så kyssa hun meg og prøvde å kose med brystene mine. Hun sa at hun hadde tenkt mye på meg og har lyst på meg. Jeg fikk avvist henne på en ok måte, men i dag har hun sendt meldinger hele dagen der hun gjentar at hun har lyst på meg. Og hva hun ønsker å gjøre med meg.
Jeg har lenge hatt lyst til å prøve jentesex, men vet ikke om akkurat dette er så lurt. Tenner likevel ved tanken.

Anonymkode: 5c182...aac

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rart scenario. Sikker på at han faktisk var utro og at det ikke var en felles avgjørelse? At hun likte at han involverte seg med noen og planen var å introdusere henne også?

Anonymkode: 6d802...5ff

Skrevet

Dere er allerede buksvigerinner, så hvorfor ikke gønne på?

AnonymBruker
Skrevet

For et forskrudd opplegg. 

Anonymkode: 101c3...4f7

• Nyttig 1
Skrevet

Det høres ut som en form for hevn. Ikke gå i den fella.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som et veldig farlig emosjonellt spill

Anonymkode: 44b33...028

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan ikke være sant 

Anonymkode: 0f520...6a5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg hadde et forhold til en gift mann over flere år. Det ble slutt da kona fant ut om det. Ble visst skikkelig oppvask, men de er fortsatt sammen et år etter. I går møtte jeg dama på byen. Hun kom bort til meg og begynte å prate. Etterhvert betrodde hun meg at hun ikke har det så bra og så kyssa hun meg og prøvde å kose med brystene mine. Hun sa at hun hadde tenkt mye på meg og har lyst på meg. Jeg fikk avvist henne på en ok måte, men i dag har hun sendt meldinger hele dagen der hun gjentar at hun har lyst på meg. Og hva hun ønsker å gjøre med meg.
Jeg har lenge hatt lyst til å prøve jentesex, men vet ikke om akkurat dette er så lurt. Tenner likevel ved tanken.

Var hun klink edru?
Du er på vippepunktet til å bli bifil.. hvis har lyst.. vet ikke helt.. men samtidig tenner det deg å tenke på jentesex.
Altså bifil er ikke et skjellsord.. det betyr bare at du tiltekker deg samme kjønn, med hetero som hoved legning. 
Og hvem får vite at dere har sex sammen? det må jo isåfall kun være mannen til dama.

Forskjellige måter å tolke dette på, hun kommer sikkert med mere info og ønsker etterhvert:

• Dama tenner nok på tanken av å ha sex med deg..  
  • Dama tenner nok på å invitere deg til trekant..
  • Cuckqueen er en fetish.. hun kan tenne på å se, at du knuller mannen hennes..
  • Voyeur er også en fetish.. han kan tenne på å se at dere damer har sex..

Uansett.. dette er jo bare sex, gøy og vennskap, men det viktigste er at du føler deg comfortabel med ordningen👏

AnonymBruker
Skrevet

Dette her er for godt til å være sant. Hvis ikke, kjør på, Ts! Hun vil ligge med deg! Han lå med deg, hun vil nå. Kjør på! 

Anonymkode: 9cfd3...caf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg hadde et forhold til en gift mann over flere år.

Tenner likevel ved tanken.

Du har jo allerede bydd deg fram for den ene parten så hvorfor ikke.

Anonymkode: 7d6ba...de5

Skrevet
Bamseklemmer skrev (58 minutter siden):

Var hun klink edru?
Du er på vippepunktet til å bli bifil.. hvis har lyst.. vet ikke helt.. men samtidig tenner det deg å tenke på jentesex.
Altså bifil er ikke et skjellsord.. det betyr bare at du tiltekker deg samme kjønn, med hetero som hoved legning. 
Og hvem får vite at dere har sex sammen? det må jo isåfall kun være mannen til dama.

Forskjellige måter å tolke dette på, hun kommer sikkert med mere info og ønsker etterhvert:

Uansett.. dette er jo bare sex, gøy og vennskap, men det viktigste er at du føler deg comfortabel med ordningen👏

Bare gøy? TS har vært elskerinna til mannen til dama. TS sier at det ble rabalder da dama fant det ut. Hun er nok rasende og bitter. Dette er hevn. Enten vil hun gjøre mannen sin sjalu ved at hun tar over elskerinna. Eller så vil hun henge ut TS på en eller annen måte. Kanskje ta bilder?

AnonymBruker
Skrevet

image.png.9bfed261a0e9ad8f56ade73cf135a699.png

Anonymkode: 9acc5...e97

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 7.7.2025 den 16.56):

Var hun klink edru?

Definitivt edru da hun kom hjem til meg iallefall, men tok aldri et «vet ikke helt» for et svar 😉 

Jeg angrer heller ikke…

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

".. men vet ikke om akkurat dette er så lurt." 
Jeg vet heller ikke om dette er så lurt, hvis du ikke føler deg comfortabel..
Tror det er bedre å finne ei dame uten "drama", hvis du føler lysten på jentesex🫡

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.7.2025 den 23.27):

Har du tenkt på at hun kanskje prøver å lure deg på en eller annen måte for å hevne seg? 

Anonymkode: b5114...d42

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.7.2025 den 0.25):

Definitivt edru da hun kom hjem til meg iallefall, men tok aldri et «vet ikke helt» for et svar 😉 

Jeg angrer heller ikke…

Hæ? Har dere hatt sex nå? 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...