AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Fin kombinasjon av bygd og nærhet til byer? Er det godt miljø der? Greit å være nyinnflytter? Funker det å pendle til Lillestrøm eller blir det tungt i lengden? Er det nærgående ulv der? Gode skoler? Anonymkode: 13a80...6f6
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli Jeg trives godt på Skarnes. Her finnes det ganske mange butikker,og det du ikke finner her,finner du andre steder,ikke langt unna. (Kongsvinger,Årnes,Jessheim,Sverige) Oslo er en time unna,og til Gardermoen bruker du ca 40 min. Mye skog og turområder. Greit å være innflytter,det er ikke så lite at man er den eneste "nye". Tog til Lillestrøm går hver time. Ulv finnes selvsagt i skogen,men sjelden den oppsøker folk. Det er én storskole,alle skolene i bygda ble slått sammen for noen år siden. Det har vært litt skriverier om skolen i avisa,men vi og våre barn har vært fornøyde. Ungdomsmiljøet vil jeg si er ganske bra,finnes selvsagt litt rusk her også,men hører oftere at det er bråk og rus andre steder. Det var veldig bra miljø på videregående her,men den har de lagt ned da... Veldig synd. De må nå gå på vgs i Kongsvinger. Anonymkode: 3756e...012 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå