Anonym10671 Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Har fått meg ny 100% fast jobb(dagtid). Har tenkte å beholde noen vakter der jeg jobber nå , som ikke kræsjer med den andre jobben (kveld/helg). Hvor mange timer tenker dere er ok å bruke på en bistilling?
Sprut Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Så mye du orker, uten at det går utover din primære stilling 💦
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Hvor langt er et tau? Kommer helt an på livssituasjon, barn, økonomi, reisevei, kapasitet osv. For meg hadde det vært aktuelt med 0 timer på kveld og ettermiddag for jeg jobber såpass mye overtid og tjener bedre på det. Hvor deg kan det være at 10 timer på ok, for Petter er det ok med 5 timer annenhver uke når han ikke har ungene og for Helene er det mer enn ok med ekstrajobb hver ettermiddag og hver helg for hun ligger bakpå med husleia. Anonymkode: f9d59...88c
petterm Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Anonym10671 skrev (7 minutter siden): Har fått meg ny 100% fast jobb(dagtid). Har tenkte å beholde noen vakter der jeg jobber nå , som ikke kræsjer med den andre jobben (kveld/helg). Hvor mange timer tenker dere er ok å bruke på en bistilling? Tillater den nye jobben at du tar vakter andre steder? Erdet er forskjellige arbeidsgivere?
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Kan hende at det ikke lønner seg. Om du jobber i kommunen og jobb nr 2 er i samme kommune, blir det trekt som overtid . Ikke mye kroner igjen Anonymkode: 0083f...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå