AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Han er på ferie med barna sine og tar nesten ikke kontakt. Kun noen snapper her og der. Jeg blir så urolig av dette. Det føles ut som om han ikke bryr seg. Samme tid i fjor var han også på ferie med barna, men da fikk jeg hyggelige meldinger og telefonsamtaler. Har følelsene kjølnet eller er det forelskelsen som er over? Kjenner jeg bekymrer meg veldig for at han ikke lenger bryr seg. Anonymkode: 3fe92...63a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Om det plager deg så må du snakke med han om det. Her får du sikkert høre det ene og det andre, men fasiten er ikke her 😊 Jeg har opplevd det selv et par ganger, og jeg holdt på å gruble meg ihjel. Ga meg en dårlig følelse. Det var godt å få tatt det opp og få det ut av verden. Anonymkode: e4592...5a0 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli Han er på ferie med barna sine og bruker tiden sin på de. Du må lære deg å akseptere at du kommer i andre rekke når han er sammen med de. Anonymkode: cd68a...23f 4 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli Ville ringt han selv. Si at du setter pris på å få noen meldinger og telefoner. Anonymkode: 98214...a4b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli Jeg tror ikke at det nødvendigvis betyr noe negativt. Mest sannsynlig er han bare opptatt. Men viktig at du får kommunisert dine behov likevel 💕 Anonymkode: 98214...a4b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli Grubler like mye som deg, TS, bare at hos meg er det jeg som har hjemmeboende barn, mens hans barn har for lengst flyttet ut. Han er så "opptatt" nå i sommer med familie og venner at jeg lurer på hva som egentlig er greia. Skal egentlig ha en langhelg sammen neste helg, men siden han er så fraværende nå, kjenner jeg at jeg egentlig ikke har lyst likevel. Vet ikke om jeg orker at følelsene blusser opp den ene helga, for så å bli avkjølt igjen pga avstanden og stillheten fra ham. Og for å si det enkelt: det er null problem å ta en telefon eller sende en sms innimellom selv om man har barn. Jeg klarer fint å skrive på KG, så hadde fint hatt tid til en tlf-samtale eller chat. Anonymkode: 7cd9f...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå