AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Hei. Samboer irriterer seg over meg i den grad at hen kommenterer hvordan jeg står. Hen har akkurat sagt at hen gruer seg til ferie sammen og lurer på hvordan hen skal overleve. Er dette forholdet over? Vi har barn sammen. Hva skal jeg gjøre? Det er ikke enkelt for meg heller å leve i, når bagateller blir så store. Anonymkode: 42f83...1fb 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hen har akkurat sagt at hen gruer seg til ferie sammen og lurer på hvordan hen skal overleve. Anonymkode: 42f83...1fb Hen må få overleve. Gjør det slutt for hens del. Anonymkode: 2af59...ef3 3 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli Det forholdet er på overtid. Begynn å finne ut hvem som skal flytte ut. Anonymkode: 5c182...1e9 5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli Forholdet er over. Bare å innse det først som sist. Anonymkode: 2df82...ebe 4 1
cafflatte Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Samboer irriterer seg over meg i den grad at hen kommenterer hvordan jeg står. Hen har akkurat sagt at hen gruer seg til ferie sammen og lurer på hvordan hen skal overleve. Er dette forholdet over? Vi har barn sammen. Hva skal jeg gjøre? Det er ikke enkelt for meg heller å leve i, når bagateller blir så store. Anonymkode: 42f83...1fb Slik snakket min ex mann om meg, er en grunn at han er ex. Flytt ut eller kast hen ut. 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli Samlivsterapi så fort som mulig. Prøv å finne noen som holder åpent i juli. Anonymkode: ef60a...ff0 2
Million Skrevet 7. juli #8 Skrevet 7. juli Du kan opplyse "hen" om at det er over og ut for forholdet så snart ferien er over, så da har hen noe å glede seg til og se frem til. Håper det gjør ferien litt lysere, å ha noe å glede seg til.... (sagt i en spydig tone til partneren). Altså, livet er for kort til å leve på en måte som bare er å holde ut. En partner som sier rett ut at vedkommende gruer seg til ferien fordi de da må være sammen med deg døgnet rundt i noen uker.... har ikke ord for hvor bedritent det er. Hvorfor gjør ikke de bare det slutt selv, isteden for å gå og si sånt? Avslutt forholdet, ts. Det er ikke verdt å ofre flere år til på en sånn bedriten partner. 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli Du greier å irritere oss med den der jævla- hen`inga di, så det er jo godt gjort Men seriøst; Denne fyren/dama hadde jeg gjort det slutt med. Du kan ikke leve at en samboer behandler deg slik! Å gå på eggeskall fordi noen irriterer seg over alt du gjør. Du drar ikke på ferie med det der utyske av et menneske, og du gjør det slutt. Så kan personen heller glede seg/erge seg over det Anonymkode: 38f4b...0a8 13 3
BobbySocks Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli Det hadde jeg ikke orket. Vedkommende hadde fått seg en alvorsprat om fordeling av hus, formue og unger. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #12 Skrevet 7. juli I slike tilfeller hadde jeg sett vedkommende dypt inni øynene og sagt "BUHUUU". ikke gjør deg så liten att du tar dette mennesket til etterretning, du er bedre en dette. Anonymkode: 2e0fe...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #13 Skrevet 7. juli Forholdet burde ha vært over for lenge siden. Anonymkode: 68ecc...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #14 Skrevet 7. juli Kommenterer over hvordan du står? Denne personen elsker deg ikke. Du kan finne så mye bedre. Anonymkode: c3c05...f33
AnonymBruker Skrevet 7. juli #15 Skrevet 7. juli Skjønner godt samboer er irritert når du skriver hen on samboeren din. Har du høns i heimen altså. Anonymkode: 584b0...04f 5 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #17 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei. Samboer irriterer seg over meg i den grad at hen kommenterer hvordan jeg står. Hen har akkurat sagt at hen gruer seg til ferie sammen og lurer på hvordan hen skal overleve. Er dette forholdet over? Vi har barn sammen. Hva skal jeg gjøre? Det er ikke enkelt for meg heller å leve i, når bagateller blir så store. Anonymkode: 42f83...1fb Det er over. Min kjæreste hadde det slik med sin ex, og da var det langt forbi slutt mellom de mentalt. Anonymkode: 5ad53...a3c
AnonymBruker Skrevet 7. juli #19 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 6.7.2025 den 21.38): Hei. Samboer irriterer seg over meg i den grad at hen kommenterer hvordan jeg står. Hen har akkurat sagt at hen gruer seg til ferie sammen og lurer på hvordan hen skal overleve. Er dette forholdet over? Vi har barn sammen. Hva skal jeg gjøre? Det er ikke enkelt for meg heller å leve i, når bagateller blir så store. Anonymkode: 42f83...1fb Jeg hadde selvfølgelig ikke reist på ferie med en slik partner. Send hen avgårde med barna mens du forbereder bruddet. Anonymkode: b2b40...e63 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #20 Skrevet 8. juli Ja det er over. Eller du kan la han bryte deg ned så du til slutt trenger psykisk behandling når dere flytter fra hverandre. Forholdet er uansett over, men du vil føle kjærlighet-rus enklere når han gir deg kompliment eller sier noe hyggelig etter å ha brutt deg sånn ned over bagateller. Det er litt av dynamikken som gjør at mange blir værende i åresvis. Anonymkode: 0d85d...b13 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå