Gå til innhold

Må jeg vise den virkelige meg når jeg skal prøve å bli kjent med en potensiell partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt flere ganger at jeg må bli kjent med meg selv. Jeg vet hva jeg liker og ikke liker. Skal jeg for eksempel si til en dame at jeg liker metal, ikke interessert i politikk, liker å gå turer, sykkelturer og natur? 

Anonymkode: 67e42...965

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vil si det lønner seg å vere ærlig, så du ikke ender opp på 4 plass på lista til MGP sånn helt plutselig. 

Eller må gå på stadige jazz-konserter. 

Grøss. 

Husk att den du dater, også skal passe DEG, da er det jo greit å vite hverandres preferanser og interesser? 

Anonymkode: d6959...b6d

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det bør du, ja. Så finner du noen som passer og liker deg for deg. Den andre kan også føle seg lurt, om du ikke er ærlig om sånne ting. 

Anonymkode: 68e72...e97

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis du vil ha en partner som liker deg er det en fordel. Ellers finner du en som liker bare det du viser fram, og kanskje misliker alt det andre. Å like metal, natur og tur/sykkeltur og samtidig være uinteressert i politikk gjør det ikke spesielt vanskelig å finne en god match. Men hvis du ikke forteller noe av det risikerer du å finne ei som ikke orker annet enn danseband og vil ha alle ferier i syden.

Anonymkode: 54f6f...a86

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis en potensiell date ikke engang ville dele så ufarlige ting med meg, så hadde jeg gått videre. 

Musikksmak, interesse for politikk og aktivitetetspreferanser er så smalltalk, at jeg lurer litt på hva man snakker om hvis man ikke engang kan snakke om det. 

Anonymkode: e7e51...0c2

• Nyttig 2
Skrevet

Hvis poenget ditt er at du tror at noen sider ved deg gjør det vanskelig å finne en partner, kan du jo prøve å finne noen nyanser du liker ved det du sier du ikke liker. Jeg liker ikke å trene, men jeg løper og sykler ganske mye likevel. Fordi jeg finner andre grunner enn treningen i seg selv som får meg ut døren. Om det så er å sykle syv mil for å spare en togbillett og få en dose frisk luft.

Skrevet

ja  det er jo det lureste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...